Det här är framtiden för Might & Magic: Heroes VI

Robot
Det här är framtiden för Might & Magic: Heroes VI

Utvecklarna svarar på frågor och förklarar vad fansen kan förvänta sig.

#might-magic-heroes-vi-1


Medlem
Det här är framtiden för Might & Magic: Heroes VI

heroes 3 är fortfarande roligast spela!

Medlem

Ta bort DRM, tack!

Medlem

Jag har inte spelat spelet sedan betan men den ägd och nu har jag tagit mig tid från Diablo 3 för att köpa detta och ser fram mot en lång och fin match under helgen med några polare.

Medlem

Jag började spela Heroes 2 runt 97 (spelade aldrig 1:an). Jag fastnade totalt! Jag gillade 3:an och efterföljarna i kronologisk ordning, men 2:an har fortfarande ett speciellt ställe i mitt (gamer)-hjärta

Medlem

heroes 6 och 5 är bara för p12 som inte varit med länge och vet hur ett spel ska vara

Medlem

heroes 5 var sådär, men 6an tycker jag är helt ok. jag tror faktiskt knappt några p12or är intresserade av den här typen av spel.

Medlem

heroes 6 är så jävla obalanserat att det är pinsamt, la ned skiten efter en skrimish map med polaren.

Medlem

Underligt att de inte tog med en fråga om det kommer mer factions...

Medlem

Jag kan inte titta på videon just nu men nämner dom något om buggarna? Deras DRM och hur meningslöst det är förutom om dom vill göra det svårare för dom som betalar?

Dock mest är jag intresserad utav kommentarer angående den otroliga mängden utav buggar i spelet och hur länge dom har kvarstått och anledningen till detta.

Inaktiv

Kom igen! En nyhet om Heroes och inte ens tio pers har påpekat hur överlägsna tvåan och trean är! Det är som att inte påpeka i varje nyhet om BioWare att det var bättre på Baldur's Gates tid. Hädelse.

Inaktiv

Gör som med Femman: relle på GOG.com tack!

Medlem

Började spela 3:an när jag var runt 8 år och fått vår första dator! Satt dag ut och dag in med Bloodhound gangs: Hooray for boobies album på repeat!
Fortfarande ingen uppföljare som lyckats få med sig den mysiga känslan 3:an hade! De senare spelen har verkligen varit tråkiga och ointressanta, trodde 6:an skulle bli något efter recensionerna och att folk tyckte det liknade 3:an, själv såg jag inte mycket likt öht
Ser ingen framtid här för min del iaf!

Skrivet av Aru:

Kom igen! En nyhet om Heroes och inte ens tio pers har påpekat hur överlägsna tvåan och trean är! Det är som att inte påpeka i varje nyhet om BioWare att det var bättre på Baldur's Gates tid. Hädelse.

Good enough for ya'?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Good enough for ya'?

Ja, nu börjar det likna något. Nu saknas bara något om konsolifiering och fördumning för att fullborda frukostläsningen. Synd att det här inte släpptes till konsol.

Medlem

Bra att de finslipar vidare på spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av moberg:

heroes 5 var sådär, men 6an tycker jag är helt ok. jag tror faktiskt knappt några p12or är intresserade av den här typen av spel.

Är väl för att dessa spel krävs det ändå en del strategiskt tänkande, det är ju väldigt olikt många andra spel inom hur man ska spela så.

Medlem

3:an är bäst enligt mig för att det är så förbannat innehållsfullt och den fina ritade 2D grafiken och den underbara orkester-musiken får världen man spelar i kännas så förbannat magisk!

Vill de göra ett bra Heroes spel som efterlikna 3:an så måste de ta tillbaka 2D grafiken!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

3:an är bäst enligt mig för att det är så förbannat innehållsfullt och den fina ritade 2D grafiken och den underbara orkester-musiken får världen man spelar i kännas så förbannat magisk!

Vill de göra ett bra Heroes spel som efterlikna 3:an så måste de ta tillbaka 2D grafiken!

Ja, ja, JA!!!!!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar