Flyg en Supermarine Spitfire i Dogfight 1942

Robot
Flyg en Supermarine Spitfire i Dogfight 1942

Arkadflygaren Dogfight 1942 är på väg till Xbox Live Arcade, Playstation Network och digitala distributionstjänster till pc.

#city-interactive, #dogfight-1942


Medlem
Flyg en Supermarine Spitfire i Dogfight 1942

En demon att vänta? Uschiamig

Medlem

Haha, ett till flygspel som ska släppas om ett tag..
World of Warplanes, World of Planes och Dogfight 1942, och alla utspelets sig runt WW2.

Har själv väntat flera år på att det ska komma en vettig uppföljare till Combat flight Simulator 2003.

Och nu ska det komma tre stycken inom ett år som verkar bra! -.-'


signatur
Medlem

Ja, en ren uppföljare till CFS3 vore faktiskt inte så dumt! Det spelet hade minsann sina skavanker, men jag tyckte att själva konceptet med kampanjen (Stor karta över hela UK, Frankrike, lågländerna, och Tyskland, där man fick välja själv vart man skulle utföra uppdrag) var helt suveränt!

Finns ett bra mod till cfs3, ETO (European Theater of Operations) som lägger till en härrans massa flygplan, effekter osv. Sen finns ju också Over Flanders Fields, vilket gör om allt till första världskriget....men det moddet måste man dock betala för, vilket jag kunnat vara villig att göra om det inte vore för att skaparna/communitien är oerhört barnsliga och har noll tolerans till konstruktiv kritik eller ens nämnandet av konkurrensen såsom Rise of Flight. Skamligt på min ära!

1
Skriv svar