The Secret World

Medlem

Hade inte ens planerat att spela detta spelet men jag blev positivt överraskad och jag tycker det bara blir bättre och bättre desto längre man kommer.

Grymt bra spel och det är helt klart en frisk fläkt i det annars så lika MMO-träsket nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Hade inte ens planerat att spela detta spelet men jag blev positivt överraskad och jag tycker det bara blir bättre och bättre desto längre man kommer.

Grymt bra spel och det är helt klart en frisk fläkt i det annars så lika MMO-träsket nu för tiden.

Håller med dig till fullo, köpte det mest som underhållning fram till GW2 men lär utan tvekan fortsätta på halvtid om det finns content kvar i slutet av augusti.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Trailer!

Medlem

Står man ut med lite gamla konventioner på vissa saker (resurs-systemet t.ex) så är det väl värt en titt.

bara investigations gör det värt eventuella slentrianmässiga mmo-sjukdomar för mig.

Medlem

För egen del kan jag säga att det var länge sedan jag njöt av ett MMOG så här mycket. Miljöen och stämningen är helt underbar och de olika typerna av uppdrag mycket underhållande.

Värt varenda öre!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Om det finns någon som sitter med en buddykey tar jag den gärna. Var aldrig hemma under betatesten och funderar nu starkt på att skaffa det men vill testa lite innan.

Inaktiv

Sitter nån på en buddy key så tar jag mer än gärna emot den, tack på förhand!


signatur

The world is not enough - the PC is!

Medlem

Tyvärr är våra buddy keys förbrukade, annars hade jag gärna gett er mina herrar.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

har tänkt att jag ska skaffa det, vet dock inte om min nuvarande dator med en AMD athlon II X3 3.0 ghz CPU och GTS 450 pallar med trycket för spelet eller om jag får vänta tills jag har skaffat en ny dator... Suger att vara studerande och suger att vara utan sommarjobb... Någon som kanske vet utifall det kommer fungera, enligt canyourunit så fyller jag minimum krav men inte riktigt alla recommended :/

EDIT: En buddy key vore inte helt fel om någon råkar ha en.

Medlem
Skrivet av krythorian:

har tänkt att jag ska skaffa det, vet dock inte om min nuvarande dator med en AMD athlon II X3 3.0 ghz CPU och GTS 450 pallar med trycket för spelet eller om jag får vänta tills jag har skaffat en ny dator... Suger att vara studerande och suger att vara utan sommarjobb... Någon som kanske vet utifall det kommer fungera, enligt canyourunit så fyller jag minimum krav men inte riktigt alla recommended :/

EDIT: En buddy key vore inte helt fel om någon råkar ha en.

Jag tror nog att du kan klara det på minumum i alla fall, men det är iof lite krävande. Kan kolla upp det närmre.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av krythorian:

har tänkt att jag ska skaffa det, vet dock inte om min nuvarande dator med en AMD athlon II X3 3.0 ghz CPU och GTS 450 pallar med trycket för spelet eller om jag får vänta tills jag har skaffat en ny dator... Suger att vara studerande och suger att vara utan sommarjobb... Någon som kanske vet utifall det kommer fungera, enligt canyourunit så fyller jag minimum krav men inte riktigt alla recommended :/

EDIT: En buddy key vore inte helt fel om någon råkar ha en.

Jag tror nog att du kan klara det på minumum i alla fall, men det är iof lite krävande. Kan kolla upp det närmre.

Datorn pallade med SWTOR, där råkade jag bara ut för lag i "huvudstaden" och i pvp

Medlem

Någon som har en extra buddykey?

Medlem
Skrivet av Spiff:

Någon som har en extra buddykey?

Tyvärr inte.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

The Secret World har fått Free Trial.
http://www.thesecretworld.com/news/play_the_trial_now

Har du tröttnat på fantasy MMOGs? Då är TSW helt perfekt.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

12
Skriv svar