Lansera och rösta på spel på Steam Greenlight

Robot
Lansera och rösta på spel på Steam Greenlight

Snart kan du bestämma vilka spel som ska lanseras på Steam.

#valve


Medlem
Lansera och rösta på spel på Steam Greenlight

Overgrowth skulle passa bra där.

Inaktiv
Medlem

Bra, Valve. Igen!

Medlem

Låter ju som en lysande idé, tycker jag. De har ju haft en del tveksamma beslut vad gäller vilka spel de släpper in och inte men det här låter lovande


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Mer sånt! Ge oss konsumenter lite mer att säga till om.

Medlem

Minecraft.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem
Medlem

Not bad at all! Perfect!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Verkar vettigt!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Inaktiv

Battlefield 3 tack!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield 3 tack!

Det har EA själva sagt nej till för att de vill hålla det till Origin
Som nämnt ovan måste ju utvecklaren själv vilja ha spelet där, annars blir det rena rama piratebay med pollingfunktion
-
Jag har sagt det i flera valvetrådar förut men jag säger det igen : "Valve <3"

Medlem

Valve höjer ribban igen!

<3


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

http://notch.tumblr.com/post/9550850116/why-no-steam-notch

Inaktiv
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Dock har notch inget med minecraft att göra, utan det är jeb nu som har hand om MC

Medlem

Tycker det låter som en ganska cool ide. Hoppas den funkar bra i praktiken också

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Dock har notch inget med minecraft att göra, utan det är jeb nu som har hand om MC

Kodmässigt ja, men fortfarande notch som är boss för mojang afaik så han har nog en del att säga till om fortfarande.

Medlem
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Jag vet, men vad Notch/Mojang vill och vad jag vill behöver inte vara samma sak.


signatur

Victims; aren't we all?

Inaktiv
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Dock har notch inget med minecraft att göra, utan det är jeb nu som har hand om MC

Kodmässigt ja, men fortfarande notch som är boss för mojang afaik så han har nog en del att säga till om fortfarande.

På så sätt

Inaktiv
Skrivet av qun0:
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Dock har notch inget med minecraft att göra, utan det är jeb nu som har hand om MC

Och du, mannen som ogillar men inget förklarar. Istället för att bara ogilla och sen ignorera så hade du istället kunna förklara med ord varför du ogillade och lägga ut en förklaring varför jag hade fel. Folk lär sig inte precis av grejer om dom bara får en tumme ner

Medlem

Woow, Steam vet hur man älskar sin community ! =D

Medlem

Positivt. Bra jobbat Valve.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"Ahh, Smooth thinking mr.steam! Checkmate!!" =).

Inaktiv
Skrivet av Digu21:

Woow, Steam vet hur man älskar sin community ! =D

Kan steam älska? Det är ju bara ett program.

Medlem

Briljant move av Valve, nu kommer de kunna sparka hela avdelningen som bestämde vilka spel som skulle in i Steam, samtidigt som de kommer att sälja mer spel overall.

Inaktiv
Skrivet av qun0:
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Game Ove(r):

Minecraft.

Där är det faktiskt Notch som inte är så sugen.
Antar att man utvecklaren själv måste lägga upp spelet för omröstning, så det blir nog tufft i det här fallet.

Dock har notch inget med minecraft att göra, utan det är jeb nu som har hand om MC

Kodmässigt ja, men fortfarande notch som är boss för mojang afaik så han har nog en del att säga till om fortfarande.

På så sätt

Frågan är varför två ogillar min kommentar, fick ju förklaringen för mig hur det ligger till, min kommentar var ju inte precis ifrågasättande eller nedlåtande.

På så sätt använder man ju när man väl får något förklarat för sig, vissa bör gå om skolan tror jag

Medlem

Fin idé men, är det inte lite risk för downvoting av trollare?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Synd att det bara gäller indie-spel. Om 1 miljon hade sagt ifrån: "Vi vill se Battlefield på STEAM", då hamnar det säkert på STEAM.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar