Spela alla raser i sista Guild Wars 2-betan

Medlem
Skrivet av magma:

Vill gärna prova betan först innan jag bestämmer mig

Hoppas på en nyckel imorrn då! Som jag skrev så delas det imorrn ut 20,000 nycklar till normala Cursekonton för .eu, detsamma för USA (en annan lika stor batch nycklar vill säga).

Som tidigare skrivits så är det många siter som fått mängder med nycklar nu inför sista betahelgen, du får säkert tag i en.

Skrivet av magma:

Undrar om man får betanyckeln på en gång då man förhandsbokar på cdon och väljer att betala i höst och sedan avbokar om man inte är nöjd? Lite fult måhända...

Fungerar icke. Den nyckel du får genom prepurchase ÄR din GW2-nyckel. Det är inget separat enbart för betan. Du får inte tillgång till nån nyckel om du förbokar, du får då dessutom inte tillgång till spelet redan den 25e utan måste då vänta på allt tills den 28e augusti.

Skrivet av v1ctory:

Kommer inte att röra någon av dem då det är mina primära klasser till release.

Tur att jag är bortrest, annars hade det gått åt helvete med den tanken.

EXAKT samma läge här. Skönt att man inte är ensam, men risken är väl minimal att man skulle vara det mitt i semestertiderna.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

kan nån lira asura female war o lägga upp på youtube?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kommer fortsätta PvPa på min charr, vill inte spoila sylvari och asura start zonerna.


signatur

Rwa?

Medlem

Som det står i FAQn på deras sida så är det skilnad på "pre-order" och "pre-purchase".

Den förstnämnda så bokar man bara spelet och betalar sedan, detta kan inte ge en nyckel då man inte betalat för spelet än och därmed inte fullbordat köpet.

För pre-purchase så betalar man ju spelet innan man fått det och man är då berättigad till en nyckel.

Så får dom som vill "testa" spelet genom att spela BETAn så är det tyvärr bara att försöka få tag på en nyckel genom utlottningar eller andra sätt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

http://www.curse.com/betas/guild-wars-2-eu
Delar ut 20k nycklar, bara skapa konto och baxa en ^^ skynda er dock.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Dahlis87:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Zippy:

Hur får man betan då?

Köp spelet är ända säkra sättet tyvärr. Men det är det värt.

Räcker det med att förhandsboka (var som helst?) för att få tillgång till betan?

Du måste förköpa det på buy.guildwars2.com eller någon annan butik som säker "prepurchase" versionen annars får du inte tillgång till betan eller så. Om du inte vinner en key som en annan nämnde.

54,99$ är ju inte så farligt. 390kr typisch. Du råkar inte veta om det tillkommer någon skatt eller dylikt på det?

Jag handlde en på CDON dom hade kvar då... 450 nånting. så hade jag 50 kr namnsdagasrabatt... he he så knappa 400 var ett bra pris tycker jag ändå.


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Kommer fortsätta PvPa på min charr, vill inte spoila sylvari och asura start zonerna.

Herre jösses jag som inte har spelat betan alls har en hel del att testa känns det som!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av Hannu:

Ah, synd att man är på roadtrip till Belgien då. Nåväl 28 augusti smäller det.

ehrm, 25 augusti menar du väll!?

Sant, glömde bort early access.

Vilket är jäkla bra att det är en lördag för dom som arbetar!:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

http://www.curse.com/betas/guild-wars-2-eu
Delar ut 20k nycklar, bara skapa konto och baxa en ^^ skynda er dock.

Tackar, fick en nyckel, synd bara att det blir en "Server Error 502" när man försöker regga sig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Annanaz:

http://www.curse.com/betas/guild-wars-2-eu
Delar ut 20k nycklar, bara skapa konto och baxa en ^^ skynda er dock.

Tackar, fick en nyckel, synd bara att det blir en "Server Error 502" när man försöker regga sig.

Har varit mycket av den varan på deras servrar. Det är bara att köra tills det funkar. Tog ett bra tag på första öppna betan, men nu borde det vara hyfsat lugnt. Lycka till


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

För er som är sugen på en betanyckel kan vända er till Curse.com dom delar ut 20 000 nycklar till registrerade användare just nu.

Medlem

Det har redan skrivits i tråden, men tack ändå


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av kangas1000:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av Hannu:

Ah, synd att man är på roadtrip till Belgien då. Nåväl 28 augusti smäller det.

ehrm, 25 augusti menar du väll!?

Sant, glömde bort early access.

Vilket är jäkla bra att det är en lördag för dom som arbetar!:-)

Precis så ja! Jobbar klockan 6 på söndagmorgonen dagen efter tror jag, känns som det inte blir allt för många minuters sömn där mellan nej

Medlem

någon som har lyckas regga ett konto?

fått felmeddelande hela dagen

"
502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.
"


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jo jag. Jag fick också det meddelandet typ 15 gånger. Jag prövade ett par gånger, testade lite senare, testade lite senare igen, innan jag försökte typ sju gånger i följd och kom in.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jo jag. Jag fick också det meddelandet typ 15 gånger. Jag prövade ett par gånger, testade lite senare, testade lite senare igen, innan jag försökte typ sju gånger i följd och kom in.

fick det o funka nu


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

hoppas man kan lita på allt man hört, att det är ett grymt roligt spel och så, köpte online för 2 dagarn sen, ser framemot detta nu, setat läst mycket om det, verkar bli riktigt bra!


signatur

Spela spel är kul ibland.

12
Skriv svar