Ofärdig trailer läckt från MMO-titeln du aldrig får spela

Robot
Ofärdig trailer läckt från MMO-titeln du aldrig får spela

En utannonseringstrailer för nedlagda onlinerollspelet baserat på Kingdoms of Amalur-universumet sprids på nätet.

#kingdoms-of-amalur-reckoning, #38-studios


Medlem
Ofärdig trailer läckt från MMO-titeln du aldrig får spela

Var väl lika bra det kanske.

Medlem

Synd, väldigt synd Kingdoms of amalur: reckoning var nog ett av de bästa RPG spelen jag spelat, hade det blivit ett mmo hade det blivit Azum.

hoppas kanske de kan fixa detta på något sätt?

Medlem

sjön trailer

Inaktiv

Känns inte som nån större förlust, finns redan nog med MMOs... Däremot säger jag inte nej till ett Kingdoms of Amalur 2 i singleplayer.

Medlem

Sådana här "läckta" trailers på nedlagda spel.. är de till för att försöka få igång tillräckligt med hype för att någon ska vilja ta tag i utvecklingen igen, eller ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Sådana här "läckta" trailers på nedlagda spel.. är de till för att försöka få igång tillräckligt med hype för att någon ska vilja ta tag i utvecklingen igen, eller ?

Kanske det. Eller så är de till för att visa oss konsumenter vad vi gick miste om när vi inte köpte tillräckligt många kopior av deras spel som de satsat alldeles för mycket pengar på, men som visade sig vara rätt så mediokert...

Medlem

Skulle tippa på att det är en del av sorgearbetet för folk som brann för projektet.

Medlem
Skrivet av aT1C:

sjön trailer

Havet trailer.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Såg ut som en hög med skit! Skönt att slippa ännu en failande wow-klon.

Medlem

synd att KoA aldrig blev ett mmo eller multiplayer based only game. för verkligen världen är gigantisk och hade varit ett grymt spel, visst vissa saker hade fåt tweakas ändras men det hade potential till att bli the shebam faktist.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Såg ut som en hög med skit! Skönt att slippa ännu en failande wow-klon.

Såg ju faktiskt riktigt bra ut, skön art-style, väldigt mycket detaljer på arkitektur osv. och vi vet inget om vad gameplayet hade varit.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Rätt skönt råmaterial till en trailer ändå. Det släpps betydligt mer mediokra titlar än det som detta visar prov på.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag och mina bröder sörjer.

1
Skriv svar