Phantasy Star Online 2 ute i Europa tidigt nästa år

Robot
Phantasy Star Online 2 ute i Europa tidigt nästa år

Sega lyfter på locket kring när deras kommande massiva free-to-play- tillika flerspelar-actionrollspel når våra breddgrader. Missa inte första teasern.

#phantasy-star-online-2, #sega


Medlem
Phantasy Star Online 2 ute i Europa tidigt nästa år

Av någon anledning, så älskade jag Phantasy Star Online till Gamecube, hoppas att detta blir bra.

Medlem

Såg ju ut som de kvinnliga karaktärerna hade ovanligt mycket kläder/rustning på sig. Vad ska de hitta på härnäst ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Är förbluffad över att det fortfarande inte har kommit någon stor CGI film (Bortser från Avatar då den även har icke-CGI innehåll) i denna stil ^^
Eller så har jag missat de asiatiska releaserna då jag inte har någon större koll på den fronten >.>

Medlem
Skrivet av Parzec:

Såg ju ut som de kvinnliga karaktärerna hade ovanligt mycket kläder/rustning på sig. Vad ska de hitta på härnäst ?

De har har ungefär lika myket på sig igenom alla phantasy star spel, om man bortser från dlc och "bonus" klädesplagg.

Medlem

Ska helt klart prova det. Jag spelade det första PSO till dreamcast/GC en jävla massa. Riktigt kul var det.

Medlem

Har fina minnen från DC versionen av PSO kan alltid hoppas denna är lika rolig

Medlem

Telefonräkningen(256k modem) som damp in varje månad till dreamcast var så värt det för att kunna lira PS online! Är enligt mig det bästa online liret sedan Ultima Online.

Medlem

Det som faktiskt är nice med denna spel serie är hur du spelare det. För det skiljer sig så mycket från mängden =). Ville såååå gärna spela 1an till dreamcast men en sån maskin hade jag ej :(. Såg sjukt kul ut =).

1
Skriv svar