Prova The Old Republic-testversionen – obegränsat

Robot
Prova The Old Republic-testversionen – obegränsat

Bioware låter röja att testversionen inte längre är tidsbegränsad. Prova alla åtta klasser och lek omkring i en utvald flashpoint och något pvp-område tills du storknar, eller når nivå 15.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Prova The Old Republic-testversionen – obegränsat

Inget.


signatur
Medlem

Kommer inte locka någon ändå.

Medlem

Jag skulle definitivt resubba om dom fixade Ilum.

Moderator | Testpilot

Jag skulel spela spelet om min dator pallade skiten


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Now you can board the TORtanic free of charge and experience the lower deck, completely immersed in icy water! A refreshing deal!"

Medlem

Spelmotorn har fortfarande samma jobbiga delay.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Skulle gå tillbaka om det blev f2p.

Medlem

Origin = nej tack.
Avinstallerade origin och battlefield 3.. Då började datorn blåskärma. Ominstallation av dator och nu fungerar den som en fröjd igen.
Skitkul EA.. skitkul.

Medlem

Vad skulle få dig intresserad av The Old Republic?

Svar: Inget. ge licensen för old republic eran till Obsidian och låt dem göra sin magi

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:

Origin = nej tack.
Avinstallerade origin och battlefield 3.. Då började datorn blåskärma. Ominstallation av dator och nu fungerar den som en fröjd igen.
Skitkul EA.. skitkul.

Sluta porrsurfa kanske? Har både Battlefield 3 o Crysis 2 via Origin inte ett enda fel sen jag skaffade BF3 sen dag ett. Origin har funkat fint fint vad är allas jäkla problem med Origin? Har ni för dålig dator? Eller sitter ni o porrsurfrar eller går in på virus sidor sen skyller på "origin gav mig blåskärm etc etc etc."

Har avinstallerat Origin o BF3 samt installerat om det kunna starta datorn o starta om utan blåskärm o massa errors. Förstår inte erat problem med ett extra "spelprogram" bara den tar knappt nå kraft på datorn den finns bara där i bakgrunden det är knappast så man stör sig på det eller märker av det. Har aldrig märkt av Origin när jag spelar BF3 eller Crysis 2. Fan dagens ungdomar/gamers är fan inte nöjd med nåt längre VAR GLAD att dem ens släpper spel till PC överhuvudtaget o låter PC plattformen leva!

OnT: Er som har spelat Old republic är det värt att testa märkte att jag la in spelklienten i onödan efter release o trodde det var free to play till en viss tid. Har knappast varit ett Star Wars fan så att säga spelade väl för det mesta Battlefront 2 med en kompis på hans PS2a när han hade de.

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:

Origin = nej tack.
Avinstallerade origin och battlefield 3.. Då började datorn blåskärma. Ominstallation av dator och nu fungerar den som en fröjd igen.
Skitkul EA.. skitkul.

Fast man behöver inte Origin för att spela The old Republic.

Medlem

Har fortfarande roligt med swtor, och kommer nog ha det ett väldigt bra tag framöver = )

Bara jag som tycker det är ett bra spel?


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Tankar ner det nu iaf, tar sin lilla stund bara så det lär inte bli nåt testande inatt. Men nåt att göra fram till Gw2 släpps iaf.

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:

Origin = nej tack.
Avinstallerade origin och battlefield 3.. Då började datorn blåskärma. Ominstallation av dator och nu fungerar den som en fröjd igen.
Skitkul EA.. skitkul.

Lite dålig spelresearch där kanske... Spelar SWTOR och har inte ens Origin igång.

Laddar du ner det från deras sida så krävs det inge Origin.

Medlem
Skrivet av Sergeant Jonsson:

Bara jag som tycker det är ett bra spel?

Tycket det var kul att spela igenom med 2 karaktärer i och med historieberättandet men inte så lockande att spela månad in och ut efter det.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av M4NGL3R:

Origin = nej tack.
Avinstallerade origin och battlefield 3.. Då började datorn blåskärma. Ominstallation av dator och nu fungerar den som en fröjd igen.
Skitkul EA.. skitkul.

Sluta porrsurfa kanske? Har både Battlefield 3 o Crysis 2 via Origin inte ett enda fel sen jag skaffade BF3 sen dag ett. Origin har funkat fint fint vad är allas jäkla problem med Origin? Har ni för dålig dator? Eller sitter ni o porrsurfrar eller går in på virus sidor sen skyller på "origin gav mig blåskärm etc etc etc."

Har avinstallerat Origin o BF3 samt installerat om det kunna starta datorn o starta om utan blåskärm o massa errors. Förstår inte erat problem med ett extra "spelprogram" bara den tar knappt nå kraft på datorn den finns bara där i bakgrunden det är knappast så man stör sig på det eller märker av det. Har aldrig märkt av Origin när jag spelar BF3 eller Crysis 2. Fan dagens ungdomar/gamers är fan inte nöjd med nåt längre VAR GLAD att dem ens släpper spel till PC överhuvudtaget o låter PC plattformen leva!

OnT: Er som har spelat Old republic är det värt att testa märkte att jag la in spelklienten i onödan efter release o trodde det var free to play till en viss tid. Har knappast varit ett Star Wars fan så att säga spelade väl för det mesta Battlefront 2 med en kompis på hans PS2a när han hade de.

Jag har en jävligt bra dator men jag har haft problem med BF3 sen dag ett. Har det inte varit connection lost (har bra lina, bara BF3 som felar) så har det varit pb som spökar. Om inte för det så tycker jag ändå att Origin är jävligt otympligt. Att behöva gå ur spelet och börja om på nytt så fort man vill byta server t.ex, är ju jävligt osmidigt.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Desperata de blivit, lite väl sent nu :P.

Inaktiv

Varför tänkte man inte till lite innan man släppte spelet? Hade man inte testare som tröttnade efter 50 ? Förstår verkligen inte hur man kunde missa detta.

Medlem
Skrivet av zelxi:

Desperata de blivit, lite väl sent nu :P.

Desperata nja, det är ju ett MMO med en planerad livslängd som ska hålla väldigt länge, då är det klart att dom hela tiden måste hitta sätt att locka spelare, så fungerar det ju för alla MMOs eller alla prenumerationstjänster för den delen, du har väl sett reklam för bredband, telefoni och så vidare, det är ju inte desperation det är så det fungerar om man ska få in nya kunder, man får hela tiden utveckla tjänsten och komma med nya erbjudanden.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Varför tänkte man inte till lite innan man släppte spelet? Hade man inte testare som tröttnade efter 50 ? Förstår verkligen inte hur man kunde missa detta.

Min gissning är att dom var övertygade att star wars märket var tillräckligt för att hålla kvar spelare tills dom utvecklat spelet mera vilket med facit i hand inte riktigt stämde.

Medlem
Skrivet av Magroth:
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av M4NGL3R:

Origin = nej tack.
Avinstallerade origin och battlefield 3.. Då började datorn blåskärma. Ominstallation av dator och nu fungerar den som en fröjd igen.
Skitkul EA.. skitkul.

Sluta porrsurfa kanske? Har både Battlefield 3 o Crysis 2 via Origin inte ett enda fel sen jag skaffade BF3 sen dag ett. Origin har funkat fint fint vad är allas jäkla problem med Origin? Har ni för dålig dator? Eller sitter ni o porrsurfrar eller går in på virus sidor sen skyller på "origin gav mig blåskärm etc etc etc."

Har avinstallerat Origin o BF3 samt installerat om det kunna starta datorn o starta om utan blåskärm o massa errors. Förstår inte erat problem med ett extra "spelprogram" bara den tar knappt nå kraft på datorn den finns bara där i bakgrunden det är knappast så man stör sig på det eller märker av det. Har aldrig märkt av Origin när jag spelar BF3 eller Crysis 2. Fan dagens ungdomar/gamers är fan inte nöjd med nåt längre VAR GLAD att dem ens släpper spel till PC överhuvudtaget o låter PC plattformen leva!

OnT: Er som har spelat Old republic är det värt att testa märkte att jag la in spelklienten i onödan efter release o trodde det var free to play till en viss tid. Har knappast varit ett Star Wars fan så att säga spelade väl för det mesta Battlefront 2 med en kompis på hans PS2a när han hade de.

Jag har en jävligt bra dator men jag har haft problem med BF3 sen dag ett. Har det inte varit connection lost (har bra lina, bara BF3 som felar) så har det varit pb som spökar. Om inte för det så tycker jag ändå att Origin är jävligt otympligt. Att behöva gå ur spelet och börja om på nytt så fort man vill byta server t.ex, är ju jävligt osmidigt.

Du snackar om Battlelog och BF3's problem. Att det inte funkar som de tska är BF3 inte Origin.. Att du måste gå ut ur spelet för att starta en server är Battlelog, dock är Battlelog precis som att ha en vanlig menu fast med mera. Jag hade nog också föredragit en vanlig menu dock...

OnT: Kommer troligtvis inte spela SWToR för att jag inte gillar stridssystemet, kunde dem inte ha lärt sig av Jedi Knights Academy och Outcast. Gillar mer sån sorts combat istället för WoW's.

nej tack


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

nä skulle inte tro det EA
moving on!

Medlem
Skrivet av Floppydick:
Skrivet av showerguy:

Varför tänkte man inte till lite innan man släppte spelet? Hade man inte testare som tröttnade efter 50 ? Förstår verkligen inte hur man kunde missa detta.

Min gissning är att dom var övertygade att star wars märket var tillräckligt för att hålla kvar spelare tills dom utvecklat spelet mera vilket med facit i hand inte riktigt stämde.

Tror EA tryckte på dom att släppa spelet. Det hade jag också gjort om mina grabbar hade utvecklat en smörja efter 5 års utveckling och miljoner som gått till röstskådespelare innan ens spelmotorn är stabil. Då spelar nog några år till i utvecklingen ingen roll för något har ju gått snett.

Då är det nog bättre att släppa skiten, hypa utav bara helvete och sedan hoppas man får tillbaka pengarna innan spelarna fattar vilket misslyckande det är. Sen är det bara att köra free to play varianten och hoppas på lite microtransactions medans spelet sakta dör ut (Age of Conan).


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Floppydick:
Skrivet av Sergeant Jonsson:

Bara jag som tycker det är ett bra spel?

Tycket det var kul att spela igenom med 2 karaktärer i och med historieberättandet men inte så lockande att spela månad in och ut efter det.

Det är sant.. Hoppas dom kommer fixa lite mer end game content snart. Skulle dom fixa pod race skulle jag aldrig sluta spela! Men storyn på klasserna är väldigt bra!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Typhor:

Vad skulle få dig intresserad av The Old Republic?

Svar: Inget. ge licensen för old republic eran till Obsidian och låt dem göra sin magi

Skit i TOR och gör KOTOR3, skulle fan köpa 3 kopier av det.

Medlem

Spelar flera gånger i veckan, har nu 3 olika karaktärer som jag jobbar med i omgångar och hjälper varandra med med utrustning, pengar osv. Funkar helt ok för mig men jag tokälskar hela storyn som omvälver SW. Spelade SWG när det begav sig och saknar egentligen inte mycket. Kanske ett mer free-form läge i rymden istället för räls som det är nu.


signatur

"Men men, jag kan ha fel"

1
Skriv svar