Kickstarta Defense Grid 2

Robot
Kickstarta Defense Grid 2

Hidden Path Entertainment har dragit igång en Kickstarter för en uppföljare till deras tower defence-titel Defense Grid.

#hidden-path-entertainment, #counter-strike-global-offensive, #defense-grid-the-awakening


Medlem
Kickstarta Defense Grid 2

gillade defense grid för att vara just var det var kändes dock lite seg när man kört det ett längre tag och det inte kändes så förnyande som det borde vara. :/ men hoppas på en 2a


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Chippar gärna in lite där, har lirat ca 40 timmar av ettan och skulle verkligen uppskatta en uppföljare. Hoppas det går bra för dem!

Medlem

DG2 låter trevligt, särskilt singleplayer. Slantar nog upp lite.

Multiplayer endast intressant för min del om det stödjer local couch co-op.

Medlem

Ett Defense Grid 2 skulle inte sitta fel inte. Ettan är riktigt roligt och välpolerat så ska nog ta mig en funderare om man ska ta och backa det här projektet.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Fick Fnatt och la 65 $ (55$ Early bird reward= 75 $ Rewards och 55+10 dollar för frakt= 65$ )

På en månad borde de kunna få ihop minst 250k, och jag hoppas verkligen att man kan uppnå 1 mil , milstolpen, hade varit underbart.

Älskade DG1 , gameplay var sjukt kul, men det bästa med hela spelat var klart Storyn / "Narrative"

"Ahhhh I miss Rasperries, "
"Ah-a Look what I found, An old Laser-Satelite, hehe, Fire From the heavens my friend"

Sen när "you monster" dlc't kom blev det också ganska kul haha.

Inaktiv

Gillade första spelet! Ska ta och lira igenom det och klara det för en gång skull!

Medlem

För dom som inte spelat ettan, Defense Grid: The Awakening, så är det lägligt på Steams daily-deal idag.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Defence Grid är det bästa Tower Defence-spel som finns. Jag spelar det fortfarande då det finns så många olika game-modes och utmaningar i spelet.
Jag skulle mer än gärna se en uppföljare, eller en expansion till ettan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]För dom som inte spelat ettan, Defense Grid: The Awakening, så är det lägligt på Steams daily-deal idag.

Strålande 2,24€ Man får mycket underhållning för 20 kronor.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]För dom som inte spelat ettan, Defense Grid: The Awakening, så är det lägligt på Steams daily-deal idag.

Det är snudd på brottsligt att inte hoppa på det tåget!

Medlem
Skrivet av Farris:

På en månad borde de kunna få ihop minst 250k, och jag hoppas verkligen att man kan uppnå 1 mil , milstolpen, hade varit underbart.

Är just detta jag ogillar med visst Kickstarterprojekt på senare tid. Jag sponsrar väldigt gärna DG2, men då vill jag att det är det som de gör och inte DLC till DG1 för den summa som doneras. Tycker det är ett lite fult sätt att använda Kickstarter på, så istället för att de satsar på det som projektet handlar om så sätter de målet till en fjärdedel och ger en något halvbra för att ha större chans att få in några pengar alls..

/ LordDaimos

1
Skriv svar