Storskurken i Black Ops 2 fångad på film

Robot
Storskurken i Black Ops 2 fångad på film

Få en kort glimt av buset i nästa Call of Duty, som tonsätts av Nine Inch Nails-mannen Trent Reznor.

#call-of-duty-black-ops-ii, #quake


Medlem
Storskurken i Black Ops 2 fångad på film

blää, har inget emot cod.. men helt seriöst är trött på serien. Alltid samma saker i spelen och det kvittar vad dom gör spelen blir bara tråkigare och tråkigare online.. Call of Duty MW och MW2 var dom bästa.

Medlem

Är mest trött på IW. Men Treyarch, däremot, det är grejer det
Köpte inte MW3, men detta blir ett definitivt köp!

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

blää, har inget emot cod.. men helt seriöst är trött på serien. Alltid samma saker i spelen och det kvittar vad dom gör spelen blir bara tråkigare och tråkigare online.. Call of Duty MW och MW2 var dom bästa.

Call of Duty 1 och 2 var bäst i serien.

Medlem
Skrivet av DeryckW:
Skrivet av booNZXTood:

blää, har inget emot cod.. men helt seriöst är trött på serien. Alltid samma saker i spelen och det kvittar vad dom gör spelen blir bara tråkigare och tråkigare online.. Call of Duty MW och MW2 var dom bästa.

Call of Duty 1 och 2 var bäst i serien.

Snarare CoD 1,2 och 4.
MW2 va meh helt ok. Black Ops fungerande hade massiva problem på PC och därav sög stenhårt. Men CoD för mig är dött. Är sjukt trött på o spela samma spel i ny förpackning.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Småskratta för mig själv när den svarte mannen talade i slutet sedan stod det "The future is black".

Medlem

Bryr mig inte om alla haters, faktum är att BLOPS hade en bra single player del storymässigt och förhoppningsvis är det något det fortstätter på.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

köpte aldrig MW3, helnöjd över det... och tror inte det blir något köp av detta heller. Väntar tills dom har bytt motor.

Medlem

Det är fan grafiken som gör att jag inte alls är sugen på det här spelet. Ser ut som Q2!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kommer aldrig köpa en ny expansion för fullpris!
Om dom inte investerar i en ny spelmotor...

Man köper nya moddar just nu, Inget annat!

Medlem

Tycker att Black Ops av treyarch har fått för mycket kritik, troligtvis mycket pga IW's Modern Warfare. Black Ops hade intressant story med ett slut jag inte förväntade mig, menyn var något mer innovativt i relation till visuell stil hade småroliga easter eggs.

Men är det Tony Todd jag hör som röstskådespelare i trailern?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Trent I am dissapoint

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Småskratta för mig själv när den svarte mannen talade i slutet sedan stod det "The future is black".

Jag med. He-he...

1
Skriv svar