Midnight Mayhem - GW2 Guild rekryterar

Inaktiv
Midnight Mayhem - GW2 Guild rekryterar

En guild för både hardcore och casual players.
En grupp intresserad av all sorts PvE, likväl som av att sikta på att spela en viktig roll i WvW sidan av PvP; det strukturerade PvP hanteras vardagligt.
En samling av vänner som värderar varandras tid och hängivelse, och samtidigt har kul. Tillsammans.
Ett kotteri med en stor omfattning av MMO erfarenhet som kommar att vara användbar i Guild Wars 2, på alla möjliga fronter - organisering, taktiker, planering; uppnår både PvE och PvP mål.

Det är vi.
Det är Midnight Mayhem.

Och du kan gå med oss.

(en bild ska vara här men fz's forum använder deras eget kodsystem så länkar och bilder fungerar inte riktigt)

Vi är en PvX guild baserad i Europa, dock är vi öppna för folk från hela världen. Vårt mål är allmänt & högklassigt PvE och WvW, medans vi respekterar varandra och har kul.
Vi vill undvika guild drama så mycket som möjligt, därför söker vi spelare med mogen attityd mot andra och mot spelet i sig. Med det sagt; din ålder, nationalitet, kön eller andra liknande faktorer är inte ett bekymmer för oss.
Midnight Mayhem är öppet för både casual och hardcore spelare. Vi kräver minst ett flertal speltimmar per vecka - vi förstår att det riktiga livet kommer först och våra äventyr i Tyria är bara där som en extra krydda till det men när vi spelar, värderar vi den seriösa attityden. Vi bryr oss inte om du är en ny spelare eller en MMO veteran, så länge du är gjord av samma virke som vi, eller åtminstone en mycket likartad Glöm aldrig att du spelar med andra människor - det är vårt motto.
Vi använder TeamSpeak 3, hostad på en privat server utan slots- eller överföringsbegränsningar. Det krävs inte så länge du är kommunikativ och mottaglig i standard chatten. Oavsett om din mikrofon är sönder eller om du helt enkelt är blyg - det är okej med oss!

Så, för att upprepa:
* internationell, engelsk talande guild med över 60 medlemmar, fokuserad på Pve och WvWvW;
* inga rekryteringskrav - vi bryr oss inte om din ålder, nationalitet eller MMO erfarenhet - det enda vi söker är ett moget tillvägagångssätt;
* vi har inga specifika krav i form av din aktivitet - det riktiga livet kommer alltid först, alltid!
* vi är öppna för både casual och hardcore spelare;
* vi är öppna när det gäller multiguilding;
* vår superba TeamSpeak 3 är inte ett krav, men gratis att använda för alla guildies.

Det finns mer!
Vi driver ett organiserat Guild Events' system:
* vi organiserar Statiska Events om fasta kvällar varje vecka, lika väl som Dynamiska Events, som föreslås lite då och då med en förvarning, så du alltid är medveten om en kommande guild grouping;
* varje medlem uppmanas att lägga fram sina evenemang, hur de vill ha det, köra det när de vill ha det;
* vi har redan många sporadiska events, organiserade in-game;
* vi är väldigt liberala angående våra Guild Events - alla får vara med, men ingen tvingas!

Vi har satt upp
vårt guild galleri:
http://s1243.photobucket.com/albums/gg552/gw2mm/

Notera särskilt våra Guild Outings, med bilder från Beta Weekends och Stress Tests! http://s1243.photobucket.com/albums/gg552/gw2mm/1%20-%20Guild...

Vi har även en Guild YouTube Kanal:
http://www.youtube.com/user/gw2MidnightMayhem

Uppdateras konstant med inspelningar av vår guilds prestationer - se till att ta en titt!

Om du söker mer information om oss eller om du vill gå med oss redan nu, besök gärna vår Guilds Hemsida:
http://midnight-mayhem.guildlaunch.com

Vi ses i landet Tyria!

Medlem

Låter väldigt intressant det här, dock hade jag lite dåliga erfarenheter av GW2 Betat men jag har redan förbokat spelet så jag lär väl höra av mig isåfall

Inaktiv

Härligt att höra (eller läsa egentligen )! Jo, betan var inte så rolig för mig heller, men det kan bero på att jag spelade ensam. När jag såg Midnight Mayhems youtube klipp verkade gw2 helt annorlunda dock.

Inaktiv

En PvX guild med över 70 medlemmar! Ansök här: midnight-mayhem.guildlaunch.com

Inaktiv

Nu börjar betan : )

Medlem

Nu? Börjar väl klockan 9?

Inaktiv

Jo, jag avrundade lite
(det var en bump)

Medlem
1
Skriv svar