Malaysiska peka-klicka-äventyret Hoodwink ute nu

Robot
Malaysiska peka-klicka-äventyret Hoodwink ute nu

Släpps exklusivt för Origin, ser alldeles bedårande ut!

#hoodwink, #electronic-arts, #e-one-studio


Medlem
Malaysiska peka-klicka-äventyret Hoodwink ute nu

Det får man testa kanske


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

+ Man kan inte ha för många Peka-klicka-äventur spel.

- Tyckte det var för mycket bloom-effekt & strecken runt varje person/sak var rätt störande.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Origin, nej tack

Medlem

Det såg riktigt roligt ut.

Uh.. ingen fysisk utgåva? Glöm det. Enbart Origin..?! Trippel-glöm det. Såg ganska fantastiskt ut men, nej tack.

Medlem

Ush, Origin..

Nej, hade hellre haft det här till min mobiltelefon.

Medlem

Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?

Medlem

Ser väldigt roligt ut! Problemet är att jag hittar inte spelet på Origin. :<

Medlem

Ni får gärna berätta varför ni ogillar Origin så mycket. Jag lovar att ingen hade klagat om det släppts till Steam.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Ni får gärna berätta varför ni ogillar Origin så mycket. Jag lovar att ingen hade klagat om det släppts till Steam.

Därför att Steam söker inte igenom min dator för att gynna sin egna verksamhet.

Medlem

"till tonerna av härlig jazz" - Instant Win =D

Medlem
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av v1lle3:

Ni får gärna berätta varför ni ogillar Origin så mycket. Jag lovar att ingen hade klagat om det släppts till Steam.

Därför att Steam söker inte igenom min dator för att gynna sin egna verksamhet.

Jag förstår inte varför det ska vara så farligt, men tack för att du gav en anledning i alla fall.

Underbart spel! Suda 51 kan lära sig lite om bra speldesign från detta.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Underbart spel! Suda 51 kan lära sig lite om bra speldesign från detta.

Suda51 är grym, men jag gillar inte hans spel.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Traveller in time:

Underbart spel! Suda 51 kan lära sig lite om bra speldesign från detta.

Suda51 är grym, men jag gillar inte hans spel.

Jag håller tyst om min riktiga åsikt om Suda, den negativa tummen ger mig ånger!!!
Finns bättre designers som går under sökarljuset.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?

Ja, folks missnöje med Origin beror nog på att de försöker vara häftiga, för verkliga anledningar till att ogilla Origin finns det ju inte...


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:

Ni får gärna berätta varför ni ogillar Origin så mycket. Jag lovar att ingen hade klagat om det släppts till Steam.

Kanske beror på att steam har en mycket bättre inställning till sina kunder?


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av v1lle3:

Ni får gärna berätta varför ni ogillar Origin så mycket. Jag lovar att ingen hade klagat om det släppts till Steam.

Därför att Steam söker inte igenom min dator för att gynna sin egna verksamhet.

Såvida du inte godkänner att Steam gör det. Får man ingen förfrågan om det på Origin?

Medlem

Ser riktigt mysigt ut, men tyvärr, ingen fysisk utgåva=inget köp.

Medlem

"Om inte den grafiska designen eller det film noir-inspirerade upplägget lockar så är du antagligen död inombords"

Eller så gillar man annat typ av spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Morgurthion:
Skrivet av v1lle3:

Ni får gärna berätta varför ni ogillar Origin så mycket. Jag lovar att ingen hade klagat om det släppts till Steam.

Kanske beror på att steam har en mycket bättre inställning till sina kunder?

Det är tyvärr en fråga som går att ifråga sätta.
För jag har problem med att mina Batman spel noll ställs om jag inte spelar varje månad, mao hela tiden börja om.
Alla andra spel funkar.

Har skrivit en artigt för frågan till suporten och får svaret något är fel och sedan ingen respons. Så har jag aldrig blivit bemött på origin. Så de har + i min bok.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?

Ja varför folk ogillar origin kan vara för det är rent skit, dock offrar jag mig att använda det för att lira bf3 på brorsans användare då han själv inte spelar längre.
Nu får du eller andra tycka jag är en jäkla "taskskalle" som ogillar det men jag kommer hålla mig vid min åsikt och ingen kan få mig att ändra den synen på Origin

Medlem

Spelet är bara tidsexklusivt till Origin!!!
Om tre månader går den exklusiviteten ut och de kan då släppa spelet på Steam, Gamer's Gate, GOG.com och andra ställen.

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?

Kan bara tala för mig själv här men har ingenting emot Origin som program i sig. Funkar väl helt okej.

Däremot så ägs det och sköts av EA
Därför rör jag inte det med tång...

Medlem

Alla som vill fortsätta spela i framtiden får nog helt enkelt vänja sig vid att det kommer finnas ett antal digitala distributionstjänster att välja bland. Och det kommer nog inte vara så utopiskt att alla spel finns i alla kanaler.

Och att kategoriskt välja bort spel på grund av distributionskanal kan nog bli en jobbig väg att vandra. Men, men folk har gjort dummare saker för att hålla hårt i sina principer.

Även om jag själv önskar att alla spel fanns i Steam ska det mycket till för att jag skulle bojkotta en annan distributionskanal om dom släpper spel där som jag vill ha.

Och till dom som säger: "Jag måste ha en låda".. Oj, oj var ska jag börja. Föredrar ni räkningar i brevlådan istället för e-fakturor, skickar ni pappersbrev iställer för e-post? Oj vad framtidens barn kommer skratta när dom hör berättas att förr i tiden köpte man datorspel på en plastbit som var inpackad i en papperslåda som man sen tog hem och stoppade in i sin dator!

Medlem
Skrivet av telison:

Alla som vill fortsätta spela i framtiden får nog helt enkelt vänja sig vid att det kommer finnas ett antal digitala distributionstjänster att välja bland. Och det kommer nog inte vara så utopiskt att alla spel finns i alla kanaler.

Och att kategoriskt välja bort spel på grund av distributionskanal kan nog bli en jobbig väg att vandra. Men, men folk har gjort dummare saker för att hålla hårt i sina principer.

Bra skrivet.
Om jag förstått rätt så får Valve pengar för andras spel i och med att de säljs via Steam och då förvånar det mig inte att de andra börjar med eget.

Anledningen till att jag ogillar tjänster som Origin och Steam är att de för mig är helt onödiga, men jag förstår varför många vill ha sina spel samlade på samma ställe.

Jag gillar plastförpackningar

Skrivet av qun0:
Skrivet av Cane:

Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?

Ja varför folk ogillar origin kan vara för det är rent skit, dock offrar jag mig att använda det för att lira bf3 på brorsans användare då han själv inte spelar längre.
Nu får du eller andra tycka jag är en jäkla "taskskalle" som ogillar det men jag kommer hålla mig vid min åsikt och ingen kan få mig att ändra den synen på Origin

Du är definitivt ingen "taskskalle" om du ogillar något, då alla tycker olika, men om du inte skriver varför, så framstår det för mig som om du helt enkelt ogillar det för "ogillandets skull".

Ledsen att jag låter lite tjatig.

Medlem
Skrivet av telison:

Och till dom som säger: "Jag måste ha en låda".. Oj, oj var ska jag börja. Föredrar ni räkningar i brevlådan istället för e-fakturor, skickar ni pappersbrev iställer för e-post?

Ja?

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av telison:

Alla som vill fortsätta spela i framtiden får nog helt enkelt vänja sig vid att det kommer finnas ett antal digitala distributionstjänster att välja bland. Och det kommer nog inte vara så utopiskt att alla spel finns i alla kanaler.

Och att kategoriskt välja bort spel på grund av distributionskanal kan nog bli en jobbig väg att vandra. Men, men folk har gjort dummare saker för att hålla hårt i sina principer.

Bra skrivet.
Om jag förstått rätt så får Valve pengar för andras spel i och med att de säljs via Steam och då förvånar det mig inte att de andra börjar med eget.

Anledningen till att jag ogillar tjänster som Origin och Steam är att de för mig är helt onödiga, men jag förstår varför många vill ha sina spel samlade på samma ställe.

Jag gillar plastförpackningar

Skrivet av qun0:
Skrivet av Cane:

Sjukt coolt med vuxna män som bashar origin. Kan man möjligtvis få autografer av er coolingar?

Ja varför folk ogillar origin kan vara för det är rent skit, dock offrar jag mig att använda det för att lira bf3 på brorsans användare då han själv inte spelar längre.
Nu får du eller andra tycka jag är en jäkla "taskskalle" som ogillar det men jag kommer hålla mig vid min åsikt och ingen kan få mig att ändra den synen på Origin

Du är definitivt ingen "taskskalle" om du ogillar något, då alla tycker olika, men om du inte skriver varför, så framstår det för mig som om du helt enkelt ogillar det för "ogillandets skull".

På den här sidan så verkar folk tycka det eftersom man ogillar det dom gillar. Varför jag ogillar origin är för jag har bara stött på strul när jag använt mig av det. Visst det är fortfarande relativt nytt, men så här mycket strul stötte jag inte ens på när steam var nytt.

Medlem

Butthurt person X: Nu ska jag klaga på Origin för det är vad coola grabbar gör.

12
Skriv svar