bästa gratis spelet?

Medlem
bästa gratis spelet?

som rubriken lyder vilket/vilka tycker ni är det bästa gratis spelet till pc som inte är något closed beta?


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

ArmA2 - free (lägre texturupplösning än fulla spelet, men fortfarande (nästan) lika bra.

Jag tror man kan spela modden DayZ med den också, men jag kan ha fel. Rätta mig gärna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

ArmA2 - free (lägre texturupplösning än fulla spelet, men fortfarande (nästan) lika bra.

Jag tror man kan spela modden DayZ med den också, men jag kan ha fel. Rätta mig gärna.

ja det värkar rätt så kul, jag har hört att man inte kan modda gratis versionen ganska så synd tycker jag


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Team Fortress 2

Utan tvekan Team Fortress 2. Det är ett massivt spel innehållsmässigt, och riktigt roligt att spela. Samtidigt finns det en community runt spelet med diverse mods, maps och dylikt.

Medlem
Skrivet av Jelen:

Team Fortress 2

Utan tvekan Team Fortress 2. Det är ett massivt spel innehållsmässigt, och riktigt roligt att spela. Samtidigt finns det en community runt spelet med diverse mods, maps och dylikt.

jo jag har spelat det ganska länge nu men jag visste inte att man kunde skaffa mods till det.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

League of Legends. Sitter alldeles för många timmar med det Ett måste att spela med polare dock, annars kommer communityn bli tröttsam. Tror Heroes of Newearth är gratis med numera som är liknande. Vilken av dom man föredrar är dock en smaksak.

Annars Tribes Ascend. Snabbpaceat skillbaserat FPS. Lätt att komma in i, jäkligt svårt att bemästra


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

League of Legends. Sitter alldeles för många timmar med det Ett måste att spela med polare dock, annars kommer communityn bli tröttsam. Tror Heroes of Newearth är gratis med numera som är liknande. Vilken av dom man föredrar är dock en smaksak.

Annars Tribes Ascend. Snabbpaceat skillbaserat FPS. Lätt att komma in i, jäkligt svårt att bemästra

haha ja LoL har man spelat lite då och då och har även provat HoN men Tribes ascend har jag spelat ca 15 min och kan hålla med dig om att det är väldigt svårt att bemästra


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Började lira Tribes: Ascend i väntan på GW2 samt Steam Summer Sale och det är ju riktigt kul, lite som CS: Surf fast mycket roligare.

Medlem

League of Legends är det bästa gratis spelet utan tvekan, hade aldrig spelat något Action-RTS tidigare men då jag testade LoL blev jag fast direkt.

Medlem
Skrivet av tirim4:

Började lira Tribes: Ascend i väntan på GW2 samt Steam Summer Sale och det är ju riktigt kul, lite som CS: Surf fast mycket roligare.

som sagt jag har spelat lite tribes ascend men det är väldigt svårt, väntar också på guild wars2 vart lite missnöjd när jag upptäckte att det skulle komma ut 28 agusti inte 28 juli som jag hade trott...


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av tirim4:

Började lira Tribes: Ascend i väntan på GW2 samt Steam Summer Sale och det är ju riktigt kul, lite som CS: Surf fast mycket roligare.

som sagt jag har spelat lite tribes ascend men det är väldigt svårt, väntar också på guild wars2 vart lite missnöjd när jag upptäckte att det skulle komma ut 28 agusti inte 28 juli som jag hade trott...

Nu så har ju steamrean börjat så det finns gott om spel NÄSTAN gratis i alla fall.

Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av tirim4:

Började lira Tribes: Ascend i väntan på GW2 samt Steam Summer Sale och det är ju riktigt kul, lite som CS: Surf fast mycket roligare.

som sagt jag har spelat lite tribes ascend men det är väldigt svårt, väntar också på guild wars2 vart lite missnöjd när jag upptäckte att det skulle komma ut 28 agusti inte 28 juli som jag hade trott...

Nu så har ju steamrean börjat så det finns gott om spel NÄSTAN gratis i alla fall.

vad bra får väl bränna några hundra där.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av Jelen:

Team Fortress 2

Utan tvekan Team Fortress 2. Det är ett massivt spel innehållsmässigt, och riktigt roligt att spela. Samtidigt finns det en community runt spelet med diverse mods, maps och dylikt.

Sjukt kul spel trots alla hattar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skribent

Treasure adventure game. Det passar inte alla men passade mig utmärkt

phi
Medlem
Medlem
Skrivet av phi:

Quake Live

Thank you !!!


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Har du en bra dator så tycker jag nog Blacklight Retribution är ett av de snyggaste gratisspel. FPS med bra känsla också det lilla jag spelade.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Word of tanks räknas tror jag?

Iallaflall det "gratis" spelet jag har gett mest tid.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

bloodline champions eller aion skulle jag nog rösta på.


signatur

http://www.youtube.com/watch?v=3yemXL1Em5Y
---Absolution Crew eSport---

Medlem

Om du vill testa ett MMORPG, så är Sagan om Ringen: Online F2P nu och innehåller många timmars underhållning

Visst behöver man betala för nya områden och quester när dom börjar ta slut, men gratisvarianten räcker långt och när du spelat så långt kanske du tycker att det är värt det och vill betala för resten?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Toss the turtle 4 lief!!

Medlem

Team fortress 2 helt klart :D. Inte spelat jätte mycket men runt 80 h

Medlem
Skrivet av Paddington:

Har du en bra dator så tycker jag nog Blacklight Retribution är ett av de snyggaste gratisspel. FPS med bra känsla också det lilla jag spelade.

Jag har spelat det lite grand och håller med. Vil man ha ett pang pang-spel som liknar de senare CoD-spelen så kan man lika gärna spela Blacklight helt gratis. Jag har det som ett casualspel när jag vill köra en twitch-shooter. Personligen tycker jag Blacklight är snyggt också.

Visst man får stå ut med en del spelare som köper fördelar för pengar, men så är det ju i BF- och CoD-spelen också.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Team Fortress 2 har ju fördelen av att ha varit ett "riktigt" spel en gång i tiden. Det känns så väl på kvalitén jämfört med många andra gratisspel.

Ett kommande spel som ser riktigt intressant ut är Hawken, men jag är inte 100% säker på att det är F2P, men jag tror det.

Medlem
Skrivet av yoobzzz:

som rubriken lyder vilket/vilka tycker ni är det bästa gratis spelet till pc som inte är något closed beta?

Garanterat Roulette. Går att spela demo med gratispengar :). Extremt kul att testa olika strategier och se hur det går. Även kul att komma på egna. Kan sitta hur många timmar som helst och bara läsa om strategier, testa dom och sedan se hur det funkar.

Även poker och blackjack är kul, och går också att spela gratis. HF!

1
Skriv svar