Hate is my Fuel

Medlem
Hate is my Fuel

Har inte varit arg på ett tag nu ... hmm ... Ska göra något åt det tror jag ... *Startar League of Legends*

#blogg

Moderator | Testpilot
Hate is my Fuel

Inte behöver man vara arg när man spelar det inte, jag spelar det varje dag med en lugn och fin ton


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Allt blir roligare med lite rage (inte det där spelet som alla verkar hata)

Medlem

Jag funderar på att pröva LoL, men jag har hört att det mycket trash talk i spelet, speciellt mot nybörjare. Är det så illa?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Räven:

Jag funderar på att pröva LoL, men jag har hört att det mycket trash talk i spelet, speciellt mot nybörjare. Är det så illa?

Det är en Dota-klon så det kan hända. Men jag förstår inte varför det ska vara en anlending att inte spela spelet? Spela bara, skit i vad resten säger och är det så det blir jobbigt kan man vara "blockera" de människor som håller på så ser du inte vad det skriver.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Räven:

Jag funderar på att pröva LoL, men jag har hört att det mycket trash talk i spelet, speciellt mot nybörjare. Är det så illa?

Det är väldigt mycket P12:er som tror att dom är störst och bäst på allt, men försök spela med en polare eller mot botar så ska det nog vara lugnt

Medlem

Ah, en fellow näthatare. Välkommen till gemenskapen! Hat ska upplevas tillsammans!

1
Skriv svar