The Witcher-spelen säljer över 4 miljoner exemplar

Robot
The Witcher-spelen säljer över 4 miljoner exemplar
Medlem
The Witcher-spelen säljer över 4 miljoner exemplar

Wow. Trodde jag faktiskt inte.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ja, vad kan man säga? Häx säljer.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ja, ni hade fel.

Medlem

The Witcher var ett riktigt bra spel när enhanced edition, eller vad det nu kallades, kom ut. Witcher 2 var riktigt bra tycker jag direkt när den kom ut.

Recensionen av första spelet var riktigt dålig. Den fastnade vid i huvudsak en sak (kvinnorna) och resten av spelet brydde sig ej recensenten av. De buggarna som fanns var ett stort minus men som tur var så fixades dessa till.

Medlem

The witcher 2 var så sjukt grymt!

Inte det där sagolika rpgspelet, det var moget o brutalt!

Moderator | Testpilot

Den där första recensionen... Vars har den människan tagit vägen idag? Hört rykten om att han dog, om så inte är fallet skulle jag vilja se hur han har utvecklats.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

MER NAKET TILL FOLKET!

Medlem

Hur skönt som helst att de visar att feta DRM inte är enda vägen till framgång..


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Gamergenerationen har vuxit upp, nu vill vi ha vuxna spel, så enkelt är det.

Medlem

ge oss trean nu!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Den där första recensionen... Vars har den människan tagit vägen idag? Hört rykten om att han dog, om så inte är fallet skulle jag vilja se hur han har utvecklats.

Han som skrev den recensionen var Mikael, aka the_maxx, som tyvärr hastigt gick bort för två år sedan.


signatur

Videomupp

Medlem

Inte så konstigt egentligen. The Witcher-spelen håller hög kvalitet rakt igenom.

"The Witcher-spelens omoraliska nakenhet – för mycket för FZ"
Ja, då jag antar att de flesta läsarna är män så är jag inte förvånad att just Triss blivit utvald. Hade det varit Geralt... hade jag varit skeptisk


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

witcher en av de bättre rpg spelen på senare år.

Medlem

fan va bra ! 2an är så sjukt nice! köpte det när det kom ska nog ta och spela om det tror jag.

Medlem

Otroligt grymt spel, ska nog dra igenom det igen snart

Medlem
Skrivet av magma:

Inte så konstigt egentligen. The Witcher-spelen håller hög kvalitet rakt igenom.

"The Witcher-spelens omoraliska nakenhet – för mycket för FZ"
Ja, då jag antar att de flesta läsarna är män så är jag inte förvånad att just Triss blivit utvald. Hade det varit Geralt... hade jag varit skeptisk

De flesta som läser fz är säkert män och samtidigt så är det ju flest killar,snubbar,män som spelar datorspel

Medlem

Härligt, de spelen förtjänar succén.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Ja, ni hade fel.

Så sant, vilka otroligt grymma spel. Längtar efter CD Projekts nya cyberpunkprojekt och tills dess skall jag spela igenom W1 och W2 igen. Ni som inte ännu köpt spelen, vad väntar ni på? GOG.com släppte nyligen mer gratis bonusmaterial till spelet, bara en sådan sak Hoppas att inte FZ låter en moraltant recensera Cyberpunkspelet. Detta är inte Disney!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av North:
Skrivet av Sisyr:

Ja, ni hade fel.

Så sant, vilka otroligt grymma spel. Längtar efter CD Projekts nya cyberpunkprojekt och tills dess skall jag spela igenom W1 och W2 igen. Ni som inte ännu köpt spelen, vad väntar ni på? GOG.com släppte nyligen mer gratis bonusmaterial till spelet, bara en sådan sak Hoppas att inte FZ låter en moraltant recensera Cyberpunkspelet. Detta är inte Disney!

Grymma spel indeed, särskilt det första (jag tyckte storyn var lite torr och förutsägbar i tvåan). De får gärna säga till om de ogillar moraliska värderingar i ett spel, felet är att recensenten av The Witcher baserade hela sitt omdöme av spelet på det.

1
Skriv svar