Robot
Tomb Raider

Fjärran från sitt kaxiga, superhjälte-jag har Lara Croft spolats i land på en dödligt vacker – och dödlig – ö. FZ anar en ny gryning för den ikoniska hjältinnan.

#crystal-dynamics, #borderlands, #uncharted-3-drakes-deception, #tomb-raider


Medlem
Tomb Raider

Längtar tills jag får pröva detta spel.

Medlem

hmm....


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Har aldrig lirat Tomb Raider men är riktigt sugen på detta spel. Hoppas det levererar när det gäller valmöjligheter också bara.

Medlem

Det ser ju faktiskt bra ut :D! Vacker miljö, hon är skadad :(. Det som vore väldigt kul för dom är om det blir en super hit och blir några fler spel. Men! Vi kan ju börja med det här så får vi se hur det blir :). Ett demo skulle vara skoj, fast spelet kommer ju 2013 :(, så de är bara o rulla tummar tills dess :).

Medlem

Allvarligt, säger hon "sorry" när hon skjuter ett djur för föda? Säger hon "sorry" när hon mördar människor?

Hur är det med "cut scenes" och spel-kvoten?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Allvarligt, säger hon "sorry" när hon skjuter ett djur för föda? Säger hon "sorry" när hon mördar människor?

Hur är det med "cut scenes" och spel-kvoten?

Ja, första gången hon dödar ett djur skulle jag tro. Lär kännas lite skumt, speciellt om man inte varit så taggad på att göra det tidigare och sedan tvingas in i en situation där hon måste.

Medlem

Tagga!!!!!


signatur

In Hoc Signo - PPP

inK
Medlem
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Tybalt:

Allvarligt, säger hon "sorry" när hon skjuter ett djur för föda? Säger hon "sorry" när hon mördar människor?

Hur är det med "cut scenes" och spel-kvoten?

Ja, första gången hon dödar ett djur skulle jag tro. Lär kännas lite skumt, speciellt om man inte varit så taggad på att göra det tidigare och sedan tvingas in i en situation där hon måste.

Har du aldrig spelat något Tomb Raider-spel förut? Allt jag minns av Tomb Raider 2 är att man kör över gondoler i Venedig och skjuter fåglar och hundar för fulla muggar.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Tybalt:

Allvarligt, säger hon "sorry" när hon skjuter ett djur för föda? Säger hon "sorry" när hon mördar människor?

Hur är det med "cut scenes" och spel-kvoten?

Ja, första gången hon dödar ett djur skulle jag tro. Lär kännas lite skumt, speciellt om man inte varit så taggad på att göra det tidigare och sedan tvingas in i en situation där hon måste.

Har du aldrig spelat något Tomb Raider-spel förut? Allt jag minns av Tomb Raider 2 är att man kör över gondoler i Venedig och skjuter fåglar och hundar för fulla muggar.

Detta är ju tänkt som Lauras första äventyr, en prequel dhu!

inK
Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av inK:
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Tybalt:

Allvarligt, säger hon "sorry" när hon skjuter ett djur för föda? Säger hon "sorry" när hon mördar människor?

Hur är det med "cut scenes" och spel-kvoten?

Ja, första gången hon dödar ett djur skulle jag tro. Lär kännas lite skumt, speciellt om man inte varit så taggad på att göra det tidigare och sedan tvingas in i en situation där hon måste.

Har du aldrig spelat något Tomb Raider-spel förut? Allt jag minns av Tomb Raider 2 är att man kör över gondoler i Venedig och skjuter fåglar och hundar för fulla muggar.

Detta är ju tänkt som Lauras första äventyr, en prequel dhu!

Det förklarar varför tuttarna är så små.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag hoppas och tror på det här. Ser fint ut so far!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jag förstår vad ni menar med hands-on under huvudbilden.

Medlem

Det verkar ju riktigt fränt tills man ser gameplay-videor.. Då försvinner allt sug och det ser så fruktansvärt kasst ut.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar