Steams sommarrea drar igång

Robot
Steams sommarrea drar igång

Till och med 22 juli ligger din plånbok i farozonen i och med långa, korta, snabba, utvalda, självvalda och självklara deals.


Medlem
Steams sommarrea drar igång

signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Medlem

tjohoo... precis som min semester är över. hoppas det regnar för er andra också... Rösta nu på Arkham City för Bövelen.

Inaktiv

Hoppas på Just Cause 2! Vore kul att lira igenom det:) missade att handla när det kosta 1 euro.

Avstängd

Yäs! Gabe Newell 2012!

Medlem

rekommenderar Portal 2 bara 42 kronor just nu


signatur

Jag ska göra kaoz med han!

Medlem

Ovanligt att Activision snålar som fan! Försökt norpa åt mig ett par billiga CoD nu i flera år men det blir aldrig så billigt som övriga utvecklares spel.. vill ju inte ge dom allt för mycket pengar de äckliga jävlarna!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nja, inga bra priser än så länge.

Medlem

Jag är inte religiös, så missförstå inte:
Pris ske Steam, pris ske Steam! Sången stiger mot höjd.
Pris ske Steam, pris ske Steam! Hjärtat sjunger av fröjd.
O sprid till all världen Steams bud, att nåd och rabatt finnes hos Steam.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Ovanligt att Activision snålar som fan! Försökt norpa åt mig ett par billiga CoD nu i flera år men det blir aldrig så billigt som övriga utvecklares spel.. vill ju inte ge dom allt för mycket pengar de äckliga jävlarna!

Tror inte att dom behöver sänka priserna. Finns många bortskämda som lånar sina föräldrars kreditkort och dessutom så blir många bannade och köper nytt gissar jag på Finns ingen anledning att sänka priserna om det säljer bra.

Medlem

Handlade ArmA 2 bundlet, givet köp då jag inte har det sedan tidigare. DayZ, here I come!


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Nice blir det första köpet Saints Row 3 och lira med en polare
Samt Portal 2 också

Medlem
Skrivet av dotque:

Ovanligt att Activision snålar som fan! Försökt norpa åt mig ett par billiga CoD nu i flera år men det blir aldrig så billigt som övriga utvecklares spel.. vill ju inte ge dom allt för mycket pengar de äckliga jävlarna!

Heh, jag plockade upp MW2 för 100Kr på en steamrea. Det tog 4,5 timmar att spela igenom SP varav MER än hälften var "cut scenes". MP är en granat/"kill streak"-fest när man inte har "host migration" alltså.
Nej tack, när dessa spel är nere i 25 kronor är de prisvärda, om man känner för att se en klichéfylld b-film.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av dotque:

Ovanligt att Activision snålar som fan! Försökt norpa åt mig ett par billiga CoD nu i flera år men det blir aldrig så billigt som övriga utvecklares spel.. vill ju inte ge dom allt för mycket pengar de äckliga jävlarna!

Heh, jag plockade upp MW2 för 100Kr på en steamrea. Det tog 4,5 timmar att spela igenom SP varav MER än hälften var "cut scenes". MP är en granat/"kill streak"-fest när man inte har "host migration" alltså.
Nej tack, när dessa spel är nere i 25 kronor är de prisvärda, om man känner för att se en klichéfylld b-film.

CoD har 2.25h+ cut scenes? wut

Medlem

Kan tipsa om detta http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/simulation/hac... som jag såg någon i ett inlägg på Steam tipsa om. Har inte spelet det själv men det verkar vara ett rätt så klurigt spel och det kostar i normala fall 10 dollar men är under en begränsad period helt gratis (nästan 11 timmar kvar innan denna period upphör) , det enda som krävs är ett konto.

Jag har kollat igenom det mesta nu på rean, och det är inte så där värst billigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dagliga deals brukar vara väldigt billiga, dock har Amazon börjat matcha Steams priser. Hade det inte varit för att det är us only så hade det nog blivit köp på Amazon speciellt om deras priser var billigare än Steam då i stort sett alla spel där har Steam koder som medföljer köpet.

Medlem

till och med på rean är steam dyrare(oftas) än vanliga butiker=(

Medlem

Skulle vilja se den butiken som säljer Portal 2 för 42 spänn, Terraria för en tjuga och Saints' Row the Third för 65. Det lär finnas deals att botanisera bland - tackar Valve för detta!

Sen att Steam är dyra på nya spel är ironiskt nog ingen nyhet i sig.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Själv så köpte jag G.T.A III, vice city, san andreas för 108 kr vilket kändes väldigt värt i ett paket har dock varvat san andreas 2 gånger typ men älskar det så skulle nog kunna spela igenom det igen

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hoppas på Just Cause 2! Vore kul att lira igenom det:) missade att handla när det kosta 1 euro.

Det ligger nere på 9 dollar just nu (hoppas det blir lägre), och jag kan knappt hålla mig tills Multiplayer Modden blir släppt

Medlem

nah, hittade inget som verkade så värst intressant just nu men hoppas det kommer någon riktig godbit.

Medlem

Första våldtäkten av Steam på mig idag. Det blev Saints Row 3 för € 7.49, och mer lär det väl bli dom kommande dagarna

Medlem

Dom råkar inte sälja lite tid också? Jag har ont om den varan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Indie Bundle 1 blev det för mig, dom andra titlarna tilltalade mig inte.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Handlade nyss Portal 2-dubbelpacken och skickade en nyckel till en kompis, samt Saints Row The Third-paketet. Min stackars plånbok kommer inte att må bra efter den här rean.

Förresten, Hampus, snyggt försök att maskera Bobby Kotick genom att lägga Steam-logon på hans ansikte.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Köpte Trine 2 för 29kr, tänkte köpa portal 2 också men det hade jag visst redan gjort...:)


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Inaktiv

Köpte Trine 1 & 2 för 36kr. Det tycker jag va riktigt värt!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har kollat igenom det mesta nu på rean, och det är inte så där värst billigt.

Camper! Du får hålla koll på daily deals då

Har ju tyvärr inte kommit så mycket intressant som man inte redan köpt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar