Spana in Medal of Honor: Warfighters flerspelarläge

Inaktiv

Ser inte ut att bli någon taktiskt shooter direkt, men kanske ett alternativ till BF3


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Tycker att det verkar lite cod aktigt alltså snabbt baserat och arkadigt, undrar om kidsen byter till sig detta ist ^^

Medlem
Skrivet av Magroth:

Granatsprutan väger ju bara 88 kg, troligt att man kutar runt med den på ryggen!

Av alla saker i den trailern så fastnade du för granatsprutans vikt? Jösses.

De flesta vapen väger mindre i digital form, skulle tippa på att denna snarare väger in på 88 kB...

Medlem
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Magroth:

Granatsprutan väger ju bara 88 kg, troligt att man kutar runt med den på ryggen!

Av alla saker i den trailern så fastnade du för granatsprutans vikt? Jösses.

De flesta vapen väger mindre i digital form, skulle tippa på att denna snarare väger in på 88 kB...

Sorry^^ Yrkesskada! Då jag använder materielen irl så tenderar jag att märka/störa mig på sånt!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Nomz:

Ser plastigt ut. Jag vet det är Frostbite 2, samma som BF3. Men på något viss känns allting fel. Jag gillar't inte.

Det är skitsamma om det är frostbite 2 eller inte. Det beror helt på artisterna som gör texturerna och modellerna.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:

Tycker att det verkar lite cod aktigt alltså snabbt baserat och arkadigt, undrar om kidsen byter till sig detta ist ^^

Det gör dem inte. Blir något i stil av MoH 1 så blir det bara en halvdan CoD kopia. Med as mycket delay tack vare DICEs äckligt dåliga nätverks kod.


signatur

Idono. That's me!

12
Skriv svar