Första Game of Thrones: Seven Kingdoms-trailern ute

Robot
Första Game of Thrones: Seven Kingdoms-trailern ute

Free-to-play och webbläsarbaserat onlinerollspel i Westeros – kan det vara något?

#game-of-thrones-seven-kingdoms, #bigpoint, #battlestar-galactica-online, #drakensang-online


Medlem
Första Game of Thrones: Seven Kingdoms-trailern ute

Ser så jävla dåligt ut!

Medlem

Vet inte riktigt vad man ska säga ...

Medlem

musiken väger upp grafiken / animationerna ^^

Medlem
Medlem

Det enda som är bra är musiken.

Medlem

Amen vafan.... man tycker fan någon skulle kunna lyckas göra nåt hyfsat spel med sådant material böckerna och serierna har att erbjuda.

Medlem

Kul att trailern öppnar med GREED vilket troligtvis är den enda anledningen till att spelet görs överhuvudtaget.

Medlem

Herregud, vilken dynga. Överlever inte första månaden.

Synd på ett bra universum.

Medlem

Suck kan inte ett bra utvecklar team få tag i A song of ice and fire IP istället, typ CD project?

Medlem

Ser helt värdelöst ut...
Finns det någon, utvecklarna inräknat, som seriöst förväntar sig att detta ska bli nått?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tänker inte påstå att det ser sådär fruktansvärt bra ut, men för de som inte ha rnågon koll, spelet är F2P och spelas i browsern... så ja. Så jävla illa ser det inte ut för att spelas i en browser.

Medlem

Jag förstår 0 just nu.
Skulle inte detta vara ett MMORPG?
Blir det mer som War of Roses? 0o

Såg mest ut som något turn baserat action spel.... suck men då förhoppningsvis så kanske det kan komma ett riktigt bra spel någon gång från denna UNDERBARA serie.
(Jag menar böckerna självklart)

Medlem

"Spelet är baserat på en tv-serie som du kanske hört talas om, och enligt legenden ska det också finnas ett par böcker som startade alltihop – men vem vet? Tuffa pojkar och flickor läser ju inte böcker ändå."

Men vem vet?

Medlem

Men snälla någon drak mig baklänges... Kunde inte vi fått Witcher 2 kvalitet på spelet ?

I Witcher 2 finns ingen seg combat där man bara klickar på fienden sen klickar man på 1,2,3,4,5,6 med mera för special attacker.. Ja jag kollar på dig World of Warcraft !!

Man ska röra sig, attackera, blocka, undvika slagen genom att klicka på WASD (inte någon text där det står att du "dodga"

Gaah !!

Medlem

Det här är en vidrig karatespark i R.R Martins mysiga skägg! Serien har fan mer spel i sitt namn än vad den här skiten har i sin källkod.

Medlem

Ser ut att hålla vanlig MMO-kvalitet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Digu21:

Men snälla någon drak mig baklänges... Kunde inte vi fått Witcher 2 kvalitet på spelet ?

I Witcher 2 finns ingen seg combat där man bara klickar på fienden sen klickar man på 1,2,3,4,5,6 med mera för special attacker.. Ja jag kollar på dig World of Warcraft !!

Man ska röra sig, attackera, blocka, undvika slagen genom att klicka på WASD (inte någon text där det står att du "dodga"

Gaah !!

Andrzej Sapkowski Witcher-böcker är inte lika omfattande som George R. R. Martins. Den senarenämnde har fått be fansen om hjälpa att hålla ordning på alla intriger i böckerna, för att inte säga persongalleriet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alltid så svårt att fatta vad som är gameplay och vad som bara är "trailerfilm".

Medlem

suck... flopp innan det ens e klart det ser väll vem som hellst.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Digu21:

Men snälla någon drak mig baklänges... Kunde inte vi fått Witcher 2 kvalitet på spelet ?

I Witcher 2 finns ingen seg combat där man bara klickar på fienden sen klickar man på 1,2,3,4,5,6 med mera för special attacker.. Ja jag kollar på dig World of Warcraft !!

Man ska röra sig, attackera, blocka, undvika slagen genom att klicka på WASD (inte någon text där det står att du "dodga"

Gaah !!

Andrzej Sapkowski Witcher-böcker är inte lika omfattande som George R. R. Martins. Den senarenämnde har fått be fansen om hjälpa att hålla ordning på alla intriger i böckerna, för att inte säga persongalleriet.

Ohh ja ! Älskar GRRM's böcker Dem har något speciellt som får mig att smälta, visste inte att han tog hjälp av fansen intressant fakta !

Sen var jag mer skeptisk till stridssystemet i spelet Jag starkt ogillar just det combat sättet, särskillt när man knappt kan styra flödet av striderna. Men men, jag hoppas spelet överraskar ändå !

Hellre att hoppas på att spelet blir bra istället för att bara säga att det kommer bli en flopp och tycka skit om ett spel man inte ens har spelat ! Spela det först tyck till efteråt.

-Digu21

Inaktiv

ONLINE STORE :
====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

Medlem

Håller mig till serien istället

1
Skriv svar