Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Medlem
Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

har inte köpt något än men funderar på att skaffa garrys mod 11


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Det är ju typiskt att jag skulle köpa The Walking Dead en dag innan sommarrean. Nåväl, var så billigt ändå! Kan rekommenderas förövrigt.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Magroth:

Det är ju typiskt att jag skulle köpa The Walking Dead en dag innan sommarrean. Nåväl, var så billigt ändå! Kan rekommenderas förövrigt.

har funderat på det till min 360 för jag har precis tillräckligt med microsoft points för det spelet men visste inte om det va värt pengarna?:)


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

r

Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Magroth:

Det är ju typiskt att jag skulle köpa The Walking Dead en dag innan sommarrean. Nåväl, var så billigt ändå! Kan rekommenderas förövrigt.

har funderat på det till min 360 för jag har precis tillräckligt med microsoft points för det spelet men visste inte om det va värt pengarna?:)

Det var lätt värt pengarna! Dessutom har dom tillkännagivit att en två är planerad, efter att alla episoderna har släppts till ettan förstås! Jag var skeptisk först, som alltid med filmtitlar, men blev positivt överaskad.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Magroth:

r

Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Magroth:

Det är ju typiskt att jag skulle köpa The Walking Dead en dag innan sommarrean. Nåväl, var så billigt ändå! Kan rekommenderas förövrigt.

har funderat på det till min 360 för jag har precis tillräckligt med microsoft points för det spelet men visste inte om det va värt pengarna?:)

Det var lätt värt pengarna! Dessutom har dom tillkännagivit att en två är planerad, efter att alla episoderna har släppts till ettan förstås! Jag var skeptisk först, som alltid med filmtitlar, men blev positivt överaskad.

okej vad bra då kanske man skaffar det sen:)


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.

Oj, ja räkna inte med att kunna gå från datorn innan du kört genom spelet...
Snuskigt bra spel som dryper av nostalgi och tar en med tillbaks till svunna dagars datorspelande.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Tybalt:

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.

Oj, ja räkna inte med att kunna gå från datorn innan du kört genom spelet...
Snuskigt bra spel som dryper av nostalgi och tar en med tillbaks till svunna dagars datorspelande.

hur mycket kostar det? orkar inte gå in på steam^^


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Tybalt:

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.

Oj, ja räkna inte med att kunna gå från datorn innan du kört genom spelet...
Snuskigt bra spel som dryper av nostalgi och tar en med tillbaks till svunna dagars datorspelande.

hur mycket kostar det? orkar inte gå in på steam^^

5,59€ = ca 60kr, ett indie-spel gjort av 4personer...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Tybalt:

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.

Oj, ja räkna inte med att kunna gå från datorn innan du kört genom spelet...
Snuskigt bra spel som dryper av nostalgi och tar en med tillbaks till svunna dagars datorspelande.

hur mycket kostar det? orkar inte gå in på steam^^

5,59€ = ca 60kr, ett indie-spel gjort av 4personer...

okej ska kolla in det sen!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.

hur mycket kostar arma 2 på rean nu?


signatur

Mannen myten legenden

Skribent

Man väntar ju till sista dagen innan man gör sina inköp, spelet KAN ju komma som en daily deal
Hade jag haft mer pengar så hade jag iofs inte brytt mig om 20-30kr men det måste jag göra nu.

En fråga angående Saints Row 3: är co-op för 2 personer eller kan man spela fler?

edit: meningsbyggnad som ett fyllo

Medlem
Skrivet av Reize:

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.

Gratulerar till ett bra köp. ArmA2 (arrowhead) är suveränt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Reize:

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.

hur mycket kostar arma 2 på rean nu?

Arma 2 11,99€
Op. Arrowhead 11,99€
Combined Operations 19,99€


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av gurkmas:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Reize:

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.

hur mycket kostar arma 2 på rean nu?

Arma 2 11,99€
Op. Arrowhead 11,99€
Combined Operations 19,99€

Tack, om man ska modda in dayz måste man ha något mer än bara Arma 2 då?


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Jag kan inte logga in på mitt steamkonto. Det kommer upp att servern är upptagen, så det blir nog inga köp för mig ikväll. Jag som hade tänkt att köpa Mafia 2 och lite annat smått och gott.

Medlem
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av gurkmas:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Reize:

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.

hur mycket kostar arma 2 på rean nu?

Arma 2 11,99€
Op. Arrowhead 11,99€
Combined Operations 19,99€

Tack, om man ska modda in dayz måste man ha något mer än bara Arma 2 då?

Jag tror kravet för DayZ är Arma2 + Operation Arrowhead (Combined Operations)

Edit:

Taget från [http://www.dayzmod.com/?About]

"Requirements:

ArmA II: Combined Operations
DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
Balls"


signatur

no remorse

Medlem

The Witcher: Enhanced Edition.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.

Jag med. Och så Heroes VI. Och så ska jag ha Risen som är halva priset men de kanske kör en 75%are på det någon dag så jag väntar lite och ser hur det blir. Annars köper jag det sista dagen. Blir säkerligen flera andra titlar under resten av rean också men annars är de flesta titlar på min bevakningslista till PS3.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Tybalt:

Steam sommarrea - vilka spel har ni köpt?

Mitt första är Legend of Grimlock.

Jag med. Och så Heroes VI. Och så ska jag ha Risen som är halva priset men de kanske kör en 75%are på det någon dag så jag väntar lite och ser hur det blir. Annars köper jag det sista dagen. Blir säkerligen flera andra titlar under resten av rean också men annars är de flesta titlar på min bevakningslista till PS3.

Trevligt. Du kommer att ha mången timme kul med Heroes VI, det har jag haft. Jag kommer att plocka upp fler titlar jag också men Steam är överbelastat just nu så det får bli imorgon.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Magroth:

r

Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Magroth:

Det är ju typiskt att jag skulle köpa The Walking Dead en dag innan sommarrean. Nåväl, var så billigt ändå! Kan rekommenderas förövrigt.

har funderat på det till min 360 för jag har precis tillräckligt med microsoft points för det spelet men visste inte om det va värt pengarna?:)

Det var lätt värt pengarna! Dessutom har dom tillkännagivit att en två är planerad, efter att alla episoderna har släppts till ettan förstås! Jag var skeptisk först, som alltid med filmtitlar, men blev positivt överaskad.

Filmtitlar? Är det inte en serietidning? Äsch, strunt samma, du menar säkert att de gjort en TV-serie baserad på serietidningen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Magroth:

r

Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Magroth:

Det är ju typiskt att jag skulle köpa The Walking Dead en dag innan sommarrean. Nåväl, var så billigt ändå! Kan rekommenderas förövrigt.

har funderat på det till min 360 för jag har precis tillräckligt med microsoft points för det spelet men visste inte om det va värt pengarna?:)

Det var lätt värt pengarna! Dessutom har dom tillkännagivit att en två är planerad, efter att alla episoderna har släppts till ettan förstås! Jag var skeptisk först, som alltid med filmtitlar, men blev positivt överaskad.

Filmtitlar? Är det inte en serietidning? Äsch, strunt samma, du menar säkert att de gjort en TV-serie baserad på serietidningen.

Ja... Inte 100% korrekt där, serietitlar då!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Jag är sugen på att köpa Total war Mega pack för ~270kr. Mest för att slippa använda plastskivorna jag redan har. Hm... Steam-ångesten har infunnit sig igen!

Innehåller
Medieval II: Total War™, Rome: Total War™ - Gold, Rome: Total War™ - Alexander , Medieval II: Total War™ Kingdoms, Empire: Total War™, Empire: Total War™ - Special Forces Units & Bonus Content, Empire: Total War™ - Elite Units of the West, Empire: Total War™ - The Warpath Campaign, Empire: Total War™ - Elite Units of America, Empire: Total War™ - Elite Units of the East, Napoleon: Total War™, Napoleon: Total War™ - Coalition Battle Pack, Napoleon: Total War™ - The Peninsular Campaign, Napoleon: Total War - Imperial Eagle Pack


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har hittils inhandlat Back 2 the future och Trine 2. Får se vad mer för godis som dyker upp.

Medlem

Peggle Deluxe, Peggle Night, Trine och säkert något annat också. Trycker bara på köp

Medlem
Skrivet av gurkmas:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av gurkmas:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Reize:

ARMA II. Tillsmmans med Operation Arrowhead som jag redan äger blir det naturligtvis att testa DayZ.

hur mycket kostar arma 2 på rean nu?

Arma 2 11,99€
Op. Arrowhead 11,99€
Combined Operations 19,99€

Tack, om man ska modda in dayz måste man ha något mer än bara Arma 2 då?

Jag tror kravet för DayZ är Arma2 + Operation Arrowhead (Combined Operations)

Edit:

Taget från [http://www.dayzmod.com/?About]

"Requirements:

ArmA II: Combined Operations
DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
Balls"

okej då blir det väl Arma 2: combined operations man ska skaffa då!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Sådär ja, nu fungerade kontot igen efter lite hjälp från Steamsupporten.

Det blev direkt lite inköp:

Square hit collection
Peggle complete pack
Trine bundle
Dark Messiah of might and magic

Medlem

Cave story+

Its awesome!

Musiken är helt tokbra.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Köpte just Myst II: Riven och Myst V samt Portal 2 för drygt en hundring.

Portal 2 har jag redan spelat igenom på ps3:an men det har blivit ett av mina favoritspel så jag lägger gärna till det i min lista på Steam.

Riven äger jag redan i fysiskt format och har spelat igenom men gör det gärna igen.

Edit. Var dum nog att köpa Walking Dead för 2 dagar sedan, nu är det ännu billigare...

Skriv svar