Färsk film från Assassin's Creed 3

Robot
Färsk film från Assassin's Creed 3

Lönnmördarkonster i Boston, kommenterat av utvecklarna. Missa inte!

#nyhetstips, #assassins-creed-iii


Medlem
Färsk film från Assassin's Creed 3

Har tre Assassins Creed att spela igenom, sedan får det bli AC3 som ser grymt ut.

Medlem

Ser löjligt bra ut. Orkar knappt vänta på detta!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Medlem

Färskt gameplay? Jag har för mig att jag såg denna video för 2-3 veckor sen redan? Dock utan kommentarer.

Med hur som helst, det ser ruggigt bra ut, är riktigt sugen på att lira detta, håller på att spela igenom del 1, 2, brotherhood och revelations igen bara för att ha det färskt

Medlem

riktigt imponerad!!!

Medlem
Medlem
Ish
Medlem

Ser ut som det bästa Assassins Creed hittills.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av DeFeCT:

Färskt gameplay? Jag har för mig att jag såg denna video för 2-3 veckor sen redan? Dock utan kommentarer.

Även jag har sett den tidigare, men då bara en liten del av den (den när man befriar han som är fångad och sedan flyr). Tror det är den delen du sett också.

Medlem

Detta ser grymt intressant ut! jämfört med dom andra ac spelen faktiskt! gimmé!

Medlem

Ser sjukt nice ut, speciellt hur bra flyt det är i allting. Samt att det nu äntligen verkar vara som man vill, att det går att utnyttja allting runt en, ta sig upp för i princip allting, etcetc.

Inaktiv
Medlem

Ja, det ser riktigt snyggt ut!

Men!

Är det bara jag som tycker att när det är flera fiender än 1 så står alla de andra där och kollar på medans du dödar de 1 och 1.... Förstör ganska mycket för inlevelsen, ser bara lamt ut.

Medlem

Glad to help.

Wow vakten som blev spetsad på¨grepen vid "blend kill"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Eriand:

Ja, det ser riktigt snyggt ut!

Men!

Är det bara jag som tycker att när det är flera fiender än 1 så står alla de andra där och kollar på medans du dödar de 1 och 1.... Förstör ganska mycket för inlevelsen, ser bara lamt ut.

Lite småtrist om de gör högen på honom vid första striden i spelet. Game over! Men det var ju i alla fall realistiskt.

Inaktiv

Får se om jag köper detta spel då det släpps i butikerna. Först o främst e jag jävligt köpsugen på Far Cry 3.

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Eriand:

Ja, det ser riktigt snyggt ut!

Men!

Är det bara jag som tycker att när det är flera fiender än 1 så står alla de andra där och kollar på medans du dödar de 1 och 1.... Förstör ganska mycket för inlevelsen, ser bara lamt ut.

Lite småtrist om de gör högen på honom vid första striden i spelet. Game over! Men det var ju i alla fall realistiskt.

Självklart ska de inte ganga och ta honom med en gång, men jag hade velat se att han blockade fler attacks.

Vid enklare svårighetsgrader kan han blocka dessa attacks per automatik (så inte alla bara står där och kollar på..) medan vid svårare svårighetsgrader så måste du blocka mera aktivt.

Striderna skulle antagligen bli mer intensiva, eller vad tror du?

Medlem

Detta blir köp!!


signatur

May the force be with you.

Medlem
Skrivet av Eriand:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Eriand:

Ja, det ser riktigt snyggt ut!

Men!

Är det bara jag som tycker att när det är flera fiender än 1 så står alla de andra där och kollar på medans du dödar de 1 och 1.... Förstör ganska mycket för inlevelsen, ser bara lamt ut.

Lite småtrist om de gör högen på honom vid första striden i spelet. Game over! Men det var ju i alla fall realistiskt.

Självklart ska de inte ganga och ta honom med en gång, men jag hade velat se att han blockade fler attacks.

Vid enklare svårighetsgrader kan han blocka dessa attacks per automatik (så inte alla bara står där och kollar på..) medan vid svårare svårighetsgrader så måste du blocka mera aktivt.

Striderna skulle antagligen bli mer intensiva, eller vad tror du?

han blockar slag i den striden fyi sen tar han typ 2 träffar, att dom ej går på han samtidigt håller jag med dig om jag skulle vilja att du ska positionera dig utanför ringen, ex du får ta ut högra snubben som omringat dig sen har du alla resten 5 framför dig.

typ hade varit mer realistiskt. just nu ser det ut som alla står passivt och väntar på du ska slå en, men som han sa så¨måste man göra kombo:s annars blir du slagen han kanske gjorde rätt hade han slått på fel kombos kanske han hade tagit 10 hits typ and down he goes. dunno väntar på denna iaf och filmen hoppas det inte blir anime, eller ren CGI utan mer som ordinär film, med tatum i huvudrollen hade passat så sjukt bra

Medlem
Skrivet av Eriand:

Ja, det ser riktigt snyggt ut!

Men!

Är det bara jag som tycker att när det är flera fiender än 1 så står alla de andra där och kollar på medans du dödar de 1 och 1.... Förstör ganska mycket för inlevelsen, ser bara lamt ut.

Kan även ha med en ev. svårighetsgrad att göra.

Medlem

jag tycker grejen med den klassiska lönnmördarskruden i AS allt mindre kommer till sin rätta, eller vad man ska säga.. man kunde på något vis vara förlåtande i de tidigare installationerna... det exempel när han står och "smälter in" (jo, tjena) med två andra medborgare i hamnen känns lite tarvligt.. jag hade hellre sett att man försöker anta olika skepnader, olika kläder, o.s.v... men det är knappast som att det förstör helhetsupplevelsen för mig, bara något jag tänkte på..

1
Skriv svar