Steam sale - Unreal deal pack

Medlem
Steam sale - Unreal deal pack

signatur

thank you, come again

Medlem

Hur många dolda erbjudande finns det egentligen? Hade ingen aning om Unreal Deal Pack. Såg även att Microsoft har 40% på alla tillägg till Flight och Simbin har 50% på RACE 07 och dess expansioner. Verkar som att det finns en hel del erbjudanden som inte når ut till användarna.

inK
Medlem
Skrivet av huxflux:

Gillar du det bättre än UT'99?


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av huxflux:

Gillar du det bättre än UT'99?

bättre, mja... det kändes som en naturlig utveckling för mig med ut2004. Ut2003 kändes som en försämring och lirade bara matcher med klanen, men när ut2004 kom kändes det som att det var dags att byta till nya kläder. Det finns en riktigt skön flyt i det, samt jag skulle inte idag kunna klara mig i ut99 utan walldodges. Vapnen är mer balanserade även om det till en början kan kännas som att alla vill döda dig med shock innan man får in rätt känsla i rörelsen.
Jag har lirat båda spelen sen början, men jag skulle nog idag säga att jag njuter mer av ut2004.

Om du vill börja lira så hör av dig så kan jag hjälpa till med servrar som kan vara lämpliga att börja på inom genren tdm (plocka shield, vapen) eller tam (alla vapen och full hälsa från början).
Tyvärr är det inte så superaktivt längre..


signatur

thank you, come again

inK
Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av inK:
Skrivet av huxflux:

Gillar du det bättre än UT'99?

bättre, mja... det kändes som en naturlig utveckling för mig med ut2004. Ut2003 kändes som en försämring och lirade bara matcher med klanen, men när ut2004 kom kändes det som att det var dags att byta till nya kläder. Det finns en riktigt skön flyt i det, samt jag skulle inte idag kunna klara mig i ut99 utan walldodges. Vapnen är mer balanserade även om det till en början kan kännas som att alla vill döda dig med shock innan man får in rätt känsla i rörelsen.
Jag har lirat båda spelen sen början, men jag skulle nog idag säga att jag njuter mer av ut2004.

Om du vill börja lira så hör av dig så kan jag hjälpa till med servrar som kan vara lämpliga att börja på inom genren tdm (plocka shield, vapen) eller tam (alla vapen och full hälsa från början).
Tyvärr är det inte så superaktivt längre..

Just nu spelar jag mest på PS3'an. Har faktiskt börjat lira UT3 där igen. Men jag ska fundera på saken, måste erkänna att jag blev lite sugen.
Köpte det där paketet ifrån Webhallen för en billig peng för ett tag sedan.


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar