Tekken Tag Tournament 2

Robot
Tekken Tag Tournament 2

Knytnävar, sprängfullt persongalleri och en rappare med förflutet hos gangsta-nästet Death Row Records. Nästa Tekken tar i från benmärgen – och kan mycket väl bli seriens kronjuvel.

#tekken-tag-tournament-2, #tekken-3, #tekken-6, #capcom, #namco, #tekken-x-street-fighter, #nintendo


Medlem
Tekken Tag Tournament 2

Wow. Den där videon var verkligen usel.


signatur

Skaffa QuakeWorld: http://nquake.com

Medlem

Oh, minns när man satt och nötte ettan på högstadiet. Nå, det finns iaf något positivt med konsoler, bra fighting spel.

Medlem
Skrivet av förhandstitten:

I marknadsföringen av Tekken Tag Tournament 2 är Snoop däremot central, och man uppmanas att förhandsboka spelet - som ska släppas den 14 september - redan nu, för att bli en av de privilegierade som får tillgång till den Tekken-arena där en 3d-renderad Snoop sitter på sin tron av guld, omgiven av åmande kvinnor.

Inte skulle det locka mig att förboka iaf, snarare tvärtom.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Den trailern sög. Snoop får mig inte att vilja köpa någonting, förutom möjligen ett inbrottslarm.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Den trailern sög. Snoop får mig inte att vilja köpa någonting, förutom möjligen ett inbrottslarm.

Snoop är multimiljonär varför skulle han vilja göra inbrott hos en svensk datanörd för?

Medlem

TEKKEN.........ja vad ska man säga, jag börjar se tecknen att det är dags att ge upp spelserien! Tag hit Tag Dit, Tekken hit Tekken dit, jag tycker att det är ett jäkla mjölkande på speltitlarna hela tiden "gäller dom flesta spelbolagen". Gör något nytt, våga chansa lite!

Men ack nej, man kan ju råka gå med förlust, men man kan ju också vinna stort! Våga gambla lite..........


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

"Reincarnated Bob Marley"? Jo visst, Snoop Dogg och Bob Marley har ju verkligen samma image...

Medlem

är en del spelföretag som faktist sattsat på nya ip. tyvärr så är mer eller mindre alla dom i konkurs nu... folk verkar ju rädda för att testa nåt nytt så inte så konstigt att dom satsar på massa uppföljare.

FML
Medlem

Mr Leijonhufvud skriver du här nu? Judas?

Medlem

som andra sagt, urkass trailer

Medlem

Aldrig gillat tekken

Medlem

Ett givet köp! Tekken Tag Tournament på PS2 är fortfarande favoriten
Spelade det första gången på en polares jobb, hans chef hade varit i Japan och köpt en PS2 + spelet, allt var på japanska och allt var underbart


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar