Dark Souls: Prepare to Die Edition

Medlem

Granterat kommer fusk i pvp vara genomgående då det gäller pc, invasioner kommer bli omöjliga. Visst.. konsolerna har sina boxtrick-invaders, men här blir det nog värre.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Du väljer version på #spelets sida i speldatabasen.

Jahaja, det finns en databas. Det hade jag helt glömt bort.

Medlem

Om spelet är njutbart (60fps och väl fungerande stöd för mus och tangentbord) så blir det ett köp. Blaskiga konsoltexturer får falla undan för design och spelutmaning i detta fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Valpnos:
Skrivet av Cliffie:
Skrivet av Valpnos:
Skrivet av Xrick6:

Kommer att bli svårt att vänja sig vid 30 FPS.

Är det låst till 30 fps? Har tänkt köpa detta men med tanke på att ögonen börjar blöda vid 30 fps så blir det svårt.

Det är ingen som har sagt att det är låst till 30 FPS. Jag TROR att Xbox/PS3 versionen är det, men jag kan inte lova det heller.

Personligen kommer jag köpa det på release. Igen. Så jävla taggad är jag.

Dark Souls optimeras inte för pc

Med tanke på det där så antar jag att det blir 30 fps.

Bara för det inte optimeras betyder det inte att spelet låses till 30 FPS. Dessutom, om spelet spelas oc h är identisk med konsolversionen så kommer detta bli bra.

Ser ingen anledning till att dom skulle låsa renderingen till 30. Enda anledningen till att utvecklare gör det till ps3 och xbox360 är för att hårdvaran inte ska gå i 100% hela tiden, eller att det ska bli för stor synbar skilnad mellan ja max-fps och min-fps.

Bara för att spelet inte renderas i 60 fps på konsoll på grund av hårdvaran, betyder inte att utvecklarna inte önskar att dom hade kunnat rendera det i 120

Medlem

Vill ni ha ytterligare information om Dark Souls vare sig de är Lore eller möjligtvis en Guide eller bara Playthrough så föreslår jag att ni kollar upp

EpicNameBro

på youtube

Länk = http://www.youtube.com/user/epicnamebro?feature=results_main

Medlem
Skrivet av b_bob:

Vill ni ha ytterligare information om Dark Souls vare sig de är Lore eller möjligtvis en Guide eller bara Playthrough så föreslår jag att ni kollar upp

EpicNameBro

på youtube

Länk = http://www.youtube.com/user/epicnamebro?feature=results_main

ENB är en gud bland män, älskar hans Lorevideos!

12
Skriv svar