Sony avslöjar: Sexspelet du aldrig fick se

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av quilling:

Tror inte jag skulle vilja ha spelet själv, men fattar inte varför det vore otänkbart? Det finns ju en vuxen marknad, så varför inte skapa en sex/porrgenre och tex. sexhjälpmedel till spelmarknaden.. så länge som det säljs på separat butik och avskiljt från ordinarie spel? Förstår iofs att sony/microsoft/nintendo inte vill sammankopplas med "vuxenindustrin".

Tror inte det spelar någon roll vilken butik spelet säljs i. Om du som en liten fjortis vill ha tag på spelet är det bara använda postorder.
Sedan om det nu skulle säljas på webhallen eller liknande så tror jag inte dom låter en 7 årig pojke inhandla ett spel med en illustration av en tysk med lädermask och rakad porrpung på framsidan.

Tänkte mer på affärer eller sidor som redan säljer sexprylar. Men ungar som klarar och vill beställa sånt på postorder nu för tiden har nog redan sett sin beskärda del av den stördaste porren där ute är jag rädd..

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Tur att det läggs mer tanke bakom valen än bara "kan vi tjäna på det här?"

Är inte helt säker på vad du menar, men jag tror knappast de tyckte att detta kunde vara en lönsam investering.

Skrivet av Spennet:
Skrivet av Traveller in time:

Tur att det läggs mer tanke bakom valen än bara "kan vi tjäna på det här?"

Är inte helt säker på vad du menar, men jag tror knappast de tyckte att detta kunde vara en lönsam investering.

Eller försvarbart för deras chefer, och Skadan som pr avdelningen skulle få tampas med, ajajaj. det är så det ser ut, om vi gillar det eller ej


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Sebastian: Suverän ton i både den här artikeln och den tidigare om Witchers framgångar. Keep it up!

(Garvade gott åt slutklämmen i den här artikeln!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skrivet av jonis:

Sebastian: Suverän ton i både den här artikeln och den tidigare om Witchers framgångar. Keep it up!

(Garvade gott åt slutklämmen i den här artikeln!)

Kul att du gillar!

Medlem

Sex är fel.
Döda , kriga , slakta, blod , girighet etc är OK.

Världen vi lever i...

Medlem

10 år med samma kvinna - hade lätt köpt det

Medlem

Finns ju tillbehör till Wii, ungefär som dom raketer och rattar som finns. Två "stavar", det ena är en stav det andra är ett slags grepp...
Man ska med dessa kunna "spela" online mot/med varandra...
Det enda som var lite avskräckande med det var att spelet var till PC men hade adaptrar för Wii-moten, antar att det hade med licenser att göra. Strippspel finns det annars några exempel på. Inköparen för spelavdelningen på jobbet letade febrilt efter dom spelen....
Ska till och med finnas ett med en medföljande "pole".

Jag ser inga som helst problem med mer sex i spelen, tvärtom. Men hittills har det varit väldigt..."speciella" spel.
Men visst garvade man lite i God of War när man hamnade i den där kammaren...

Medlem

som det sägs:
"make love, not war"

12
Skriv svar