The Secret Worlds första patch ute snart

Robot
The Secret Worlds första patch ute snart

Patchen "Unleashed", som är den första innehållsuppdateringen, släpper lös en drös av nya saker att göra i det norsk-utvecklade MMORPG:et.

#the-secret-world


Medlem
The Secret Worlds första patch ute snart

Ehm.. Första patchen (1.01) är redan ute men gissar på att ni syftar på första content-patchen.

Patch notes för 1.01.

-Edit-

Läste fel och blev rättad av Mikael, mitt fel :S

Medlem

Att de lanserar en marknadsplats känns spontant lite olycksbådande efter hur man precis erfarit Diablo 3:s utveckling... men såklart är det antaglgen annorlunda då det inte handlar om ett RMAH här.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Ehm.. Första patchen (1.01) är redan ute men gissar på att ni syftar på första content-patchen.

Patch notes för 1.01.

Första månatliga patchen står det i nyhetstexten. Ibland får man inte plats med allt i rubriken.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av MrPeters:

Ehm.. Första patchen (1.01) är redan ute men gissar på att ni syftar på första content-patchen.

Patch notes för 1.01.

Första månatliga patchen står det i nyhetstexten. Ibland får man inte plats med allt i rubriken.

Ah, du menar på det sättet

Missade "månatliga" då jag skimmade igenom den lite snabbt

My bad ^_^

Medlem

Du har rätt i att det var lite otydligt. Har även lagt till ordet "innehållsuppdatering" på förstasidan nu.

Back to topic!

Medlem
Skrivet av quilling:

Att de lanserar en marknadsplats känns spontant lite olycksbådande efter hur man precis erfarit Diablo 3:s utveckling... men såklart är det antaglgen annorlunda då det inte handlar om ett RMAH här.

Du har tydligen aldrig spelat ett mmo tidigare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av quilling:

Att de lanserar en marknadsplats känns spontant lite olycksbådande efter hur man precis erfarit Diablo 3:s utveckling... men såklart är det antaglgen annorlunda då det inte handlar om ett RMAH här.

Du har tydligen aldrig spelat ett mmo tidigare.

Jorå, det har jag. Därför jag också dissade mitt eget spontana intryck efteråt, men kanske inte tydligt nog. Menade bara att jag har D3:s skakiga ekonomi och inflation lite för färskt i minnet just nu.

Medlem

Skönt med patch hoppas de ändrat hela strid-systemet!

Medlem
Skrivet av eine_petule:

Skönt med patch hoppas de ändrat hela strid-systemet!

Jo, för det är ju troligt att de gör en revamp på hela stridssystemet efter 28 dagar...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av eine_petule:

Skönt med patch hoppas de ändrat hela strid-systemet!

Jo, för det är ju troligt att de gör en revamp på hela stridssystemet efter 28 dagar...

ironi , kamrat

Medlem
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av eine_petule:

Skönt med patch hoppas de ändrat hela strid-systemet!

Jo, för det är ju troligt att de gör en revamp på hela stridssystemet efter 28 dagar...

ironi , kamrat

Ironi hade innehållit ngn form av smiley. Det här var nog snarare en form av idioti. Ingen förolämpning menad i övrigt såklart


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av eine_petule:

Skönt med patch hoppas de ändrat hela strid-systemet!

Jo, för det är ju troligt att de gör en revamp på hela stridssystemet efter 28 dagar...

ironi , kamrat

Ironi hade innehållit ngn form av smiley. Det här var nog snarare en form av idioti. Ingen förolämpning menad i övrigt såklart

1
Skriv svar