Bilder från ny Playstation 3-modell läckta

Robot
Bilder från ny Playstation 3-modell läckta

Ett antal bilder från en ny modell av Playstation 3 florerar på nätet.


Inaktiv
Bilder från ny Playstation 3-modell läckta

Såg sådär ut, men tycker absolut de andra modellerna är mycket snyggare än den där.

Medlem

Sista försöket från Sony att sälja lite extra innan de släpper PS4? Nja, snygg verkar den inte heller, gillar mer första designen med pianolacken!


signatur

Trust is for fools...

inK
Medlem

Riktigt ful, jag behåller den jag har!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Förstår inte riktigt meningen med att släppa en ny modell nu egentligen. De gör ju dock som de vill och vet säkert bättre än mig.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

inget slår dom gamla ps3 riktigt fin design.

Inaktiv

Ser förjävlig ut! Första PS3:an var lätt snyggast!

Medlem

Jämförelsebild:
http://i.imgur.com/VBKp5.jpg

Den nya är lätt snyggast.

Medlem
Medlem

Går väl inte särskilt bra för Sony i allmänhet, gör väl allt för att hitta lite pengar.

Medlem

Gillar den första PS3:an men den nya ser lite mer praktisk ut och passar in lite bättre i omgivningen än den första klumpen

Håller mig till den första då det känns väldigt onödigt att spendera pengar på att bara byta modell...

KoP
Medlem

Känns ju lite menlöst att lansera ytterliggare en modell. Eller?

Medlem

Stor chans att den här blir desto billigare för oss samt Sony att producera, så självklart har dem en orsak. Värt att tänka på att nya är en cd top-loader som gamla ps2 slim. Därav jacket på mitten.

Inaktiv

de va en ful en dom skulle ha satsat på en snygare model

Medlem

"Enligt bloggen ska den nya modellen lanseras med tre olika storlekar på hårddisken: 16, 250 och 500 gigabyte."

16 GB räcker inte särskilt långt, säkert att det inte ska vara 160 GB då?

Medlem

16gb, så litet

Medlem

Jag säger samma sak som ang den "nya" x-boxen med Halo-motiv: ett sista försök att pressa ut lite mer pengar ur denna generationens konsoler innan det är dags att börja om på ny kula med nästa version.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sony har fått ner storleken på PS3:an ordentligt. Nu börjar den likna PS2-slim. Tror nog den kan sälja rejält.

Medlem
Medlem

Ps3 Slim är snyggare...
den vanliga PS3 är snyggare...
DON'T MAKE IT UGLY :C

Medlem

Det var absolut de fulaste ja sett!

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Jag säger samma sak som ang den "nya" x-boxen med Halo-motiv: ett sista försök att pressa ut lite mer pengar ur denna generationens konsoler innan det är dags att börja om på ny kula med nästa version.

Ja eller så finns det ett intresse att vilja ha en xbox med skal.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av conthox:

Jag säger samma sak som ang den "nya" x-boxen med Halo-motiv: ett sista försök att pressa ut lite mer pengar ur denna generationens konsoler innan det är dags att börja om på ny kula med nästa version.

Ja eller så finns det ett intresse att vilja ha en xbox med skal.

Skulle man då inte kunna släppa ett skal då, som till mobiler? Och varför komma med det nu och inte tidigare? Varför så få motiv och i speciella versioner?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av inK:

Riktigt ful, jag behåller den jag har!

Så du har din konsoll pg av utseendet?


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av conthox:

Jag säger samma sak som ang den "nya" x-boxen med Halo-motiv: ett sista försök att pressa ut lite mer pengar ur denna generationens konsoler innan det är dags att börja om på ny kula med nästa version.

Ja eller så finns det ett intresse att vilja ha en xbox med skal.

Skulle man då inte kunna släppa ett skal då, som till mobiler? Och varför komma med det nu och inte tidigare? Varför så få motiv och i speciella versioner?

Varför så få motiv och få skal? Finns hur mycket skal som helst att välja emellan.Skal har funnits enda sedan Xbox 1 kom!

Medlem

HAHA, som om någon köper ett nytt ps3 för att det ser annorlunda ut ? :S

Medlem
Skrivet av Parzec:

Förstår inte riktigt meningen med att släppa en ny modell nu egentligen. De gör ju dock som de vill och vet säkert bättre än mig.

Skrivet av KoP:

Känns ju lite menlöst att lansera ytterliggare en modell. Eller?

Om den nya modellen är mindre och strömsnålare, kostar mindre att tillverka och blir billigare för konsumenten att köpa så finns det väl ingen anledning att INTE släppa en ny modell?

Medlem
Skrivet av dafuq:

HAHA, som om någon köper ett nytt ps3 för att det ser annorlunda ut ? :S

Du har för höga tankar om folk


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag säger som flera andra i tråden, originalversionen av PS3 är den snyggaste konsolen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

(Detta borde egentigen vara i x-box-tråden, men samma gäller kanske för PS?)

Skrivet av showerguy:

Finns hur mycket skal som helst att välja emellan.Skal har funnits enda sedan Xbox 1 kom!

Jaha, ok, där ser man. Då återstår egentligen min grundfråga: varför inte släppa detta som ett skal istället för en "ny" konsol med tema?

// edit

Och som Parzec skrev nedan, varför ens bry sig om att fixa en ny modell när den nya generationens konsoler är på ingång?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar