Sista chansen – betatesta Guild Wars 2

Robot
Sista chansen – betatesta Guild Wars 2

FZ delar ut 500 betanycklar. Anmäl ditt intresse NU, för efter midnatt är det försent.

#guild-wars-2


Inaktiv
Sista chansen – betatesta Guild Wars 2

sluta nu upp med att påminna folk: P!

Inaktiv

Tackar, håller tummarna

Medlem
Medlem

Synd att man är borta och missar sista betan, oh well, släpps ju ganska snart!

Medlem

Fyfan får ju stånd bara av och tänka på spelet. GE MIIG BEEETA !!

Medlem

Lycka till alla FZ medlemmar, hoppas så många kommer med som möjligt!

Inaktiv

dom tjatar troligen bara för att det inte är någon som vill ha dem haha. Alla som är interesserade av gw2 har ju troligen redan förhandsköpt spelet och då behöver man inga beta keys. Väntat på spelet i typ 2 år nu, kommer bli kul som fan att få sätta sig å nöta den 25e nästa månad


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Har verkligen tittat lite på filmer om GW2 nu i skuggan av D3 och ångrar mig lite att a inte köpte prepurchase när det gick, till vettigt pris dvs. Får hålla tummarna på en kod härifrån.


signatur
Medlem

nvidia delar också ut nycklar, fick 1 bara genom att ladda ner ny drivers till grafikkortet

Medlem
Skrivet av Ozman:

nvidia delar också ut nycklar, fick 1 bara genom att ladda ner ny drivers till grafikkortet

Dock verkar dom slut nu


signatur
Medlem

Vore så strålande glatt om man kunde få en nyckel. Sista helgen på min 5 dagar långa semester och ända riktiga chansen att få tid o gema på en tid framöver.

Medlem
Skrivet av Pimpmobile:

Vore så strålande glatt om man kunde få en nyckel. Sista helgen på min 5 dagar långa semester och ända riktiga chansen att få tid o gema på en tid framöver.

skickade ett pm me nyckel..ha så skoj...

Medlem

I wish for little, but I shall gain nothing... Hoppas på en nyckel, men med min vanliga tur lär jag nog bara få drömma ;/

Medlem

Själv har man ju köpt det så blir skönt!

Bästa är ju att det inte är någon månadskostnad så man kan spela det då man har tid inte stressa för att hinna med så mkt som möjligt under tiden man betalar eller att man inte hinner spela något men ändå så ryker pengarna påå kontot

Medlem

Åh, vad en kod hade gjort mig lycklig. Spenderade ett smått ohälsosamt antal timmar i originalspelet, för att inte tala om äventyren i de otaliga expansionerna.

Medlem

Varför kan inte alla få en key?

Medlem
Skrivet av Pierre Bergendahl:

Har verkligen tittat lite på filmer om GW2 nu i skuggan av D3 och ångrar mig lite att a inte köpte prepurchase när det gick, till vettigt pris dvs. Får hålla tummarna på en kod härifrån.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=748881
Finns tydligen kvar prepurchase på komplett.se

Medlem

Äh orkar inte sitta här o hypa upp mig och sedan bli olycklig över att man inte får en, så nu gick jag in o köpte det

Det kostar ju bara ~500 spänn för spelet, kaffepengar.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Kimpur i dag, 22:15
Äh orkar inte sitta här o hypa upp mig och sedan bli olycklig över att man inte får en, så nu gick jag in o köpte det

Det kostar ju bara ~500 spänn för spelet, kaffepengar.

Hehe, beror på hur man ser det...Men i mina ögon stämmer de helt!

Medlem

Finns fortfarande kvar på CDON för den som vill handla 449 buck!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av farfadern:

Kimpur i dag, 22:15
Äh orkar inte sitta här o hypa upp mig och sedan bli olycklig över att man inte får en, så nu gick jag in o köpte det

Det kostar ju bara ~500 spänn för spelet, kaffepengar.

Hehe, beror på hur man ser det...Men i mina ögon stämmer de helt!

Självklart vinner man en nyckel då ^^


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar