Halo 4 Legendary Edition tillkännagiven

Robot
Halo 4 Legendary Edition tillkännagiven

För hängivna fans kommer en konsol med Halo-tema att släppas vid lanseringen av spelet.

#microsoft, #halo-4


Medlem
Halo 4 Legendary Edition tillkännagiven

Nice


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tufft skin, men varför kan man inte göra som förr i tiden? köpa skalet istället för att paya flera tusen.

Klisterlappar å skit fanns till allt från telefoner (tittar på dig 3310) till SNES och NES kontroller, why god why? vem köper ett NYTT xbox för att flasha för sina vänner

Inaktiv

Lite trist legendary edition. Innan var ju det ju annat än en console bundle.

Skrivet av Ztreek:

Tufft skin, men varför kan man inte göra som förr i tiden? köpa skalet istället för att paya flera tusen.

Klisterlappar å skit fanns till allt från telefoner (tittar på dig 3310) till SNES och NES kontroller, why god why? vem köper ett NYTT xbox för att flasha för sina vänner

"It's not about why, it's about why not!"

Medlem

ärligt talat, skinnet den här gången var inte så snyggt :3

Inaktiv
Skrivet av TheGreatHydra:

ärligt talat, skinnet den här gången var inte så snyggt :3

Hade jag inte haft en Slim redan hade jag köpt det där paketet direkt ! Ser jävligt tufft ut tycker jag!

Medlem
Skrivet av TheGreatHydra:

ärligt talat, skinnet den här gången var inte så snyggt :3

Håller med. Fult som stryk.

Medlem

Vem vill förstöra sin tv bänk med en "skinna" konsol? Man vill ju bara matcha resten av sin hifi gear!

Medlem

Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

phi
Medlem

Skulle aldrig köpa ett sånt paket oavsett skin, för det är så jävla fult och fånigt på alla sätt och vis.

Medlem

Låter som ett försök att sälja samma hårdvara en gång till innan man skall bombardera marknaden med hur j*la ball nästa generation är för att kunna kränga nya lådor.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

Hur många versioner släpps det av PC?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:

Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

Hur många versioner släpps det av PC?

Du kan inte jämföra en konsol som i stort sett har samma saker i sig med en pc som har miljontals kombinationer av hårdvara.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:

Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

Hur många versioner släpps det av PC?

Du kan inte jämföra en konsol som i stort sett har samma saker i sig med en pc som har miljontals kombinationer av hårdvara.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120716/microsoft-patenter...

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:

Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

Hur många versioner släpps det av PC?

Du kan inte jämföra en konsol som i stort sett har samma saker i sig med en pc som har miljontals kombinationer av hårdvara.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120716/microsoft-patenter...

Jo visst - vi kan jämföra med saker som inte släppts...eller så håller vi oss i nuet och jämför med saker som redan finns. Och ja, jag läser faktiskt också nyheterna här


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:

Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

Hur många versioner släpps det av PC?

inga

Inaktiv

Ankh i dag, 07:16
Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

hahaha det finns ingen som tvingar dig att köpa den, men oss som samlar på skiten köper den helt klart, finns folk som samlar eller e det lag på att man inte får samla på grejer va snäll o svara på den

Inaktiv

några gillar skjutspel och andra rollspel tur folk inte har samma smak

Medlem
Skrivet av lionlennart:

Ankh i dag, 07:16
Hur många olika versioner har släppts nu av 360/ps3??

...och endå är spelen inge vidare.

hahaha det finns ingen som tvingar dig att köpa den, men oss som samlar på skiten köper den helt klart, finns folk som samlar eller e det lag på att man inte får samla på grejer va snäll o svara på den

Umm...jag måste ha missat när jag skrev att man var tvungen att köpa den och att inte ni andra fick gilla konsollen/spelen. Din fråga om "är det lag på blablabla" var något pinsam.

Edit: 7 år gammal konsol som släpps med nytt skal. Blir den bättre av ett nytt skal?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

ankh:
Umm...jag måste ha missat när jag skrev att man var tvungen att köpa den och att inte ni andra fick gilla konsollen/spelen. Din fråga om "är det lag på blablabla" var något pinsam.

Edit: 7 år gammal konsol som släpps med nytt skal. Blir den bättre av ett nytt skal?

kanske inte för dig men för oss som samlar på olika edition av maskiner, själv har jag 14olika xbox360 inkl den nya starwars med guldhandkontrollen o några på ebay ligger på 400-600dollar och sålde min nintendo64 gold edition zelda för 2.780dollar så samlarvärde finns med halo elite xbox360 köper jag gärna för minst 5000kr om jag hittar en som sälger den från ny, men som ankh kan aldrig förstå sånt... där finns folk som samlar på harley davidson e det inte samma den har två hjul och en motor bara med en annan färg, vilken väg vil du gå

Inaktiv

vad menar du med 7år där finns slim og den gamla version och slim e en annan 360 än den gamla men ej 7år nu har du missat nåt ankh

Medlem
Skrivet av lionlennart:

kanske inte för dig men för oss som samlar på olika edition av maskiner, själv har jag 14olika xbox360 inkl den nya starwars med guldhandkontrollen o några på ebay ligger på 400-600dollar och sålde min nintendo64 gold edition zelda för 2.780dollar så samlarvärde finns med halo elite xbox360 köper jag gärna för minst 5000kr om jag hittar en som sälger den från ny, men som ankh kan aldrig förstå sånt... där finns folk som samlar på harley davidson e det inte samma den har två hjul och en motor bara med en annan färg, vilken väg vil du gå

Antingen jävlas du eller så skriver du bara uruselt.
Om du på fullaste allvar jämför de utgivna modellerna av 360 med att en harley's enda skillnad skulle vara att den ibland olika färger så tror jag inte jag har mer att säga dig.

Skrivet av lionlennart:

vad menar du med 7år där finns slim og den gamla version och slim e en annan 360 än den gamla men ej 7år nu har du missat nåt ankh

360 är 7 år gammal. Men jag inser nu att du är ett klassiskt forum Troll. Tack för mig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

8år är den ej 7

Inaktiv

jämför med något annat men inget du förstår ankh du måste vara trög

Medlem
Skrivet av lionlennart:

jämför med något annat men inget du förstår ankh du måste vara trög

Ska vi övergå till personangrepp nu?

2012-2005=7 förövrigt. Högre matematik? Tror inte direkt det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar