Swedish Survivors - Dayz - (edit)

Medlem
Swedish Survivors - Dayz - (edit)

Edit : Vi söker inte fler medlemmar nu, tack ni som kom/sökte.

---

Hej!

Vill du spela ihop med några som inte skjuter dig i ryggen och är över 25 (edit)? Vi spelar några kvällar i veckan, oftast helger. Inte så intensivt med andra ord. Kontakta mig med lite uppgifter om dig själv, så släpper jag in dig i vår dolda fb grupp, där vi planerar och rapporterar våra äventyr.

Krav är att du är över 25 (edit), helst förälder.

Medlem

förälder ja
över 30 nej, har 8mån kvar :>

Håller på ikväll med att fixa in DayZ i min datormaskin, jag hoppas verkligen att jag gillar det!
kanske hör av mej senare då ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Låter toppen, hör av dig om du gillar att spela. Vi har skön stämning och bra gear nu

Medlem

tycker det här låter lite spännande. Jag kan absolut gärna hänga på någon gång, när min nya dator kommer Har kört en hel del, men är långt ifrån någon expert. Har spelat med en 3-4 killar så jag kan kolla om dom också är intresserade isåfall..

Jag är iaf 30 år, dock inga barn och det tror jag dom andra är också

Medlem

Skicka ditt riktiga namn till mig i ett mess, bjuder jag in dig till vår dolda facebook grupp. Kommer bli kul att ha dig ombord. Säg gärna till dina vänner också.

Medlem

*bump* Vi söker fortfarande medlemmar, vi är bara 4st nu och vill gärna bli 10 som har roliga och spännande äventyr i DayZ tillsammans.

Medlem

Om inte snåltarmen får övertaget tills rean är över så hör jag nog av mig.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av acid999:

*bump* Vi söker fortfarande medlemmar, vi är bara 4st nu och vill gärna bli 10 som har roliga och spännande äventyr i DayZ tillsammans.

Jag är gärna på! När var hur?

1
Skriv svar