Summer Game Camp: B Edition 2

Medlem
Summer Game Camp: B Edition 2

Då har det gått ett litet tag sen Summer Game Camp startade. Det började bra, men dog av nästan helt för några veckor sen (dels tack vare The Secret World och diverse andra aktiviteter), men ännu är inte hoppet borta! Dessutom blev det ett tillägg i listan, tack vare Steamrean, The Witcher: Enhanced Edition.

Färgkod
Blå: Påbörjade.
Röd: Prioriterade.
Genomstruket: Avklarat.

1. Alpha Protocol
2. Bastion
3. Bioshock
4. Bioshock 2
5. Deus Ex: Human Revolution
6. Dungeon Siege 2
7. F.E.A.R. 3
8. Hitman 2: Silent Assassin
9. Hitman: Contracts
10. Hitman: Blood Money
11. Just Cause 2
12. Machinarium
13. Mass Effect
14. Mass Effect 2
15. Mass Effect 3
16. Max Payne
17. Max Payne 2
18. Max Payne 3
19. Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
20. Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
21. Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
22. Trine
23. Trine 2
24. The Witcher: Enhanced Edition

#blogg

Moderator | Testpilot
Summer Game Camp: B Edition 2

Kämpa på! Bara kört klart ett spel så länge...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tack uber! Behöver lite pepp, men med lite vilja så ska det nog gå.

Medlem

Angående Alpha Protocol: väljer du att köra på hard går det inte att klara av den sista bossen i det första landet du väljer att spela. Du behöver då alltså komma tillbaka till den senare vilket betyder att en del mellansekvenser försvinner. Liten miss i deras balansering av svårighetsgraden.

Medlem

Tack för tipset BeeJac! Om jag ska vara ärlig så är jag inte alls sugen på Alpha Protocol längre, men jag ska i alla fall ge det en chans.

Medlem

Kan säga att om du väljer att spela det på hard och gå på smygarspåret så ger det en hel del nagelbitande stunder som man faktiskt kan uppskatta! I övrigt ett väldigt medelmåtta spel som inte bjuder på många episka scener...

Medlem

Det låter lite bättre isåfall, även om jag normalt sett inte har tålamod för smygare. Gissningsvis kommer jag ha problem att klara både Alpha Protocol, Splinter Cell-serien och Hitman-serien. Jag är lite mer pang på.

1
Skriv svar