Ny film från The Last of Us

Robot
Ny film från The Last of Us

Under Comic Con 2012 flydde huvudkaraktärerna Joel och Ellie från de infekterade före detta människorna och sökte frälsningen hos en annan viktig herre, Bill.

#naughty-dog, #the-last-of-us-remastered


Medlem
Ny film från The Last of Us

Verkar bli riktigt bra faktiskt!

Medlem

Så fet är han inte.

Medlem

Charmig rundlagd?

Medlem

herre gud vad bra skådespelare det är i detta spelet. tänk om det vore det lite mer i spel nu för tiden.

Medlem

Why no xbox-version?

Medlem

Är det Ellen Page som skådisar den lilla flickan?

Medlem

/¤#"%¤"&/¤%#"/%"&%"!!½!!! (En lätt censurerad variant av hur jag känner för det faktum att Naughty Dog vägrar PC release. Jag skulle t om kissa ner mig lite för en dåligt portad, nästintill ospelbar variant av vad som ser ut att vara mitt livs spelupplevelse)

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Är det Ellen Page som skådisar den lilla flickan?

Ashley Johnson

Medlem

Asså sluta ge oss vackra filmer, jag är desperat efter detta!!!!!!!! taggad som fan nu


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Ser OTROLIGT COOLT ut. Fan att det inte kommer till PC, det är ett brott mot mänskligheten!

Medlem

Fetch quest!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Loading:

Why no xbox-version?

För att Naughty Dog bara snickrar spel till PS3. Sony råkar vara deras gud.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av DraxXus:

Är det Ellen Page som skådisar den lilla flickan?

Ashley Johnson

AHA! Ok, tack!

Inaktiv

Jag kanske är lite gnällig nu, men tyckte inte det förmedlade känslor riktigt bra. Det är något problem med ansiktsuttrycken eller något annat. När hon var rädd eller arg eller elak så såg hon likadan ut som i övrigt. Likadant för Bill.

Tycker Beyond: Two Souls var mycket bättre på det. Kanske beror det på skådisarna eller bättre motion cap.

Medlem
Skrivet av Buio:

Jag kanske är lite gnällig nu, men tyckte inte det förmedlade känslor riktigt bra. Det är något problem med ansiktsuttrycken eller något annat. När hon var rädd eller arg eller elak så såg hon likadan ut som i övrigt. Likadant för Bill.

Tycker Beyond: Two Souls var mycket bättre på det. Kanske beror det på skådisarna eller bättre motion cap.

Fair enough, men tror ifs att Beyond satsar lika mycket mer på det som märks, medans att Last of Us antagligen satsar lika mycket mer på gameplay som kommer märkas. Känner på mig att dom kommer vara rätt likvärdiga i slutändan så.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar