Mass Effect som animefilm – se första trailern

Robot
Mass Effect som animefilm – se första trailern

Mass Effect: Paragon Lost fungerar som inspark till Mass Effect 3, där du får lära känna karaktären Vega.

#mass-effect-3


Medlem
Mass Effect som animefilm – se första trailern

Trevligt. Jag har inte orkat spela serien så jag ser gärna på film istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gillar iden att utveckla ME storyn genom film. Dock tycker jag inte Mass effect passar som anime faktiskt, nån annan stil vore att föredra.

Medlem

Vet inte, såg inget vidare ut det där. Ser inte alls ut att vara Production I.G som står för animationen, men men, får se hur slutresultatet blir.

Edit: Kollade runt lite och hittade denna kommentar om när de premiärvisade trailern här om dan. Undrar skarpt om de fick se en annan trailer
Från ANN

Citat:

A debut trailer then premiered, which showed off a handful of finished action shots, featuring Production I.G's animation operating at a high-budget level

Medlem

Gillar Mass Effect men anser att den där trailern var i det sämre laget, kunde de inte ha försökt sig på en CGI film istället :S

Medlem

Såg dåligt ut och lät ännu sämre. Istället för en välgjord animerad Mass Effect film, verkar det bli en kass mix av Aliens, Michael Bay och typisk usel anime skit. Har inte spelat 3:an än visserligen så det här tramset kanske dessvärre passar bättre in än vad jag inser. Suck, känns som att 2007 var ett tag sedan nu...

Medlem

Nej Nej Nej, varför just Anime? Räcker det inte att dom redan har besudlat Dragon Age, X-Men, Wolverine mm i animeform (och blivit läskigt dåligt)

Medlem

Inte lika bra som

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Haha, så sjukt mycket bättre, skulle lätt följa den serien


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ojojoj, röstskådespelaren var ju riktigt dålig! Nja, jag gillar Mass Effect skarpt, men om detta funkar, vete tusan :/

Medlem

Oj vad kasst.
Jag är ett stort fan av Mass Effect och detta är en förolämpning mot Mass Effect universumet.
Jag hoppas på en live-action film!

Medlem
Skrivet av Sevenix:

De borde ha gjort den till barnprogram, dagens är ju så sk*t

Tycker det ser lika intressant ut som det som de gjort till "Dead Space"-spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

meh Vega såg ganska tuff i spelet och var en ganska okej char! men i den här animen ser han ut som men fjolla....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ JÄVLA ANIME DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Medlem

Varför ska de hela tiden försöka mjölka sönder ett bra älskat koncept.
(jo jag vet svaret men ändå)


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

WTH har Project I.G. gjort NU då?
Inte alls samma sköna stil som i GITS....... *sad panda*

Nej den går bort......

Medlem

Njae, känns ju sådär med amerikaner som försöker sig på anime...

Medlem

Väldigt fult tecknat är väl min enda åsikt...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av Jarlen92:

Njae, känns ju sådär med amerikaner som försöker sig på anime...

Tja nu är det Project I.G. som ligger bakom tecknandet.......de har en STARK meritlista som toppas av Ghost in the shell och dess uppföljare....

Skrivet av Sahsoka:

Väldigt fult tecknat är väl min enda åsikt...

Precis.....vad fasen har Project I.G. sysslat med nu? *suck*

Medlem
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Jarlen92:

Njae, känns ju sådär med amerikaner som försöker sig på anime...

Tja nu är det Project I.G. som ligger bakom tecknandet.......de har en STARK meritlista som toppas av Ghost in the shell och dess uppföljare....

Skrivet av Sahsoka:

Väldigt fult tecknat är väl min enda åsikt...

Precis.....vad fasen har Project I.G. sysslat med nu? *suck*

Ah, missade att studion var japansk, inte sett några av deras filmer dock så kan inte uttala mig om den saken :). Min reaktion berodde nog mest på att jag brukar förknippa Funimation med dåliga dubbar till engelska ^^

Medlem

Holy shit.. Va är det här för skräp? I och för sig är det de amerikanska röstskådespelarna som drar ner kvaliten på't. *Ryser*

Medlem
Skrivet av Jarlen92:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Jarlen92:

Njae, känns ju sådär med amerikaner som försöker sig på anime...

Tja nu är det Project I.G. som ligger bakom tecknandet.......de har en STARK meritlista som toppas av Ghost in the shell och dess uppföljare....

Skrivet av Sahsoka:

Väldigt fult tecknat är väl min enda åsikt...

Precis.....vad fasen har Project I.G. sysslat med nu? *suck*

Ah, missade att studion var japansk, inte sett några av deras filmer dock så kan inte uttala mig om den saken :). Min reaktion berodde nog mest på att jag brukar förknippa Funimation med dåliga dubbar till engelska ^^

Project I.G. har historiskt sett gjort riktigt bra och ruskigt snygga grejer. Det här? Vetefasen vad det är för dynga de skapat....

Skrivet av xenitaj:

Holy shit.. Va är det här för skräp? I och för sig är det de amerikanska röstskådespelarna som drar ner kvaliten på't. *Ryser*

Erhm.........kolla på allt som har med Ghost in the shell att göra så ändrar du uppfattning om den visuella stilen med

Medlem
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Jarlen92:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Jarlen92:

Njae, känns ju sådär med amerikaner som försöker sig på anime...

Tja nu är det Project I.G. som ligger bakom tecknandet.......de har en STARK meritlista som toppas av Ghost in the shell och dess uppföljare....

Skrivet av Sahsoka:

Väldigt fult tecknat är väl min enda åsikt...

Precis.....vad fasen har Project I.G. sysslat med nu? *suck*

Ah, missade att studion var japansk, inte sett några av deras filmer dock så kan inte uttala mig om den saken :). Min reaktion berodde nog mest på att jag brukar förknippa Funimation med dåliga dubbar till engelska ^^

Project I.G. har historiskt sett gjort riktigt bra och ruskigt snygga grejer. Det här? Vetefasen vad det är för dynga de skapat....

Skrivet av xenitaj:

Holy shit.. Va är det här för skräp? I och för sig är det de amerikanska röstskådespelarna som drar ner kvaliten på't. *Ryser*

Erhm.........kolla på allt som har med Ghost in the shell att göra så ändrar du uppfattning om den visuella stilen med

Jag har sett hela serien, men det var ett tag sedan så animationen är inte direkt uppdaterad. I vilket fall som helst så betyder det inte att detta är bra bara för att Ghost in the Shell är det. Förmodligen hade jag tyckt om denna bättre om jag hade mutat ljudet för att slippa höra de fruktansvärda amerikanska röstskådespelarna. Det får bara allt att låta och se corny..

1
Skriv svar