Ny version av BF2-modden Forgotten Hope 2

Robot
Ny version av BF2-modden Forgotten Hope 2
Medlem
Ny version av BF2-modden Forgotten Hope 2

Spännande

Och jag som avinstallerade BF2 igår kväll för att göra plats åt nytt.

Och Tomas:
[/quote]
Fix it fix it fix, its driving me crazy i tell you


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

BF2 lever än idag.. och Dice/EA planerar BF4!

Medlem

Herrejävlar. All cred som finns till dessa modutvecklare. Jag har spelat Forgotten Hope sen BF1942. Att dom fortfarande utvecklar den till BF2 är helt otroligt. Den håller förövrigt en ruskig hög kvalitet så om ingen testat innan så rekommenderar jag dem verkligen till att göra det!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Funkar denna med STEAM? Har BF2 där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var ett tag sedan så blir väl att dra ner o köra lite.
O mest för att slippa alla loosers i BF3.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Geeks Gaming

Bästa moden någonsin... dom borde göra ett eget spel

Medlem

Nu blev det nog lite galet i nyheten. Det är lite mer nytt än ett verktyg för att fixa HUDen;

Citat:

Finally today, we'd like to list some of the changes in version 2.45:

3 New maps:
Battle of Keren
Sidi Bou Zid
St. Vith

7 New aircraft, including:
Hawker Hardy
Supermarine Spitfire Mk. IX
Junkers Ju 87D-1 "Stuka"
Macchi C.202 Folgore
Curtiss P-40E "Kittyhawk"

21 New Allied vehicles, including:
M3 Scout Car
M3 Lee
M4A3(105) Sherman
M3 Gun Motor Carriage
37mm M3 AT Gun
Cromwell Mk. VI
Churchill Mk. III
Bishop

9 New Axis vehicles, including:
Fiat M11/39
Cannone-Mitragliera da 20/65
PzKpfw III Ausf. L
SdKfz 135 "Marder I" on 39H(f) chassis
StuH 42

12 New weapons, including:
Thompson M1928A1
Bazooka M1
Hawkins Mine
Bomba a Mano L
Haftholladung

Many further changes, including:
Sector Push added to several maps
Objective Mode updated and added to Anctoville
Gameplay and Graphic changes for Crete and Operation Cobra
101st Airborne player models

Komplett changelog

Trailer

Dock är det inte så smart att dom har lagt mycket av informationen i nyheter som kom innan releasen.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Funkar denna med STEAM? Har BF2 där.

Ja:
http://fhpubforum.warumdarum.de/index.php?topic=11781.0

Medlem

Synd skulle varit ännu mer kul om EA/DICE kunde släppa modverktyg till BF3 vill se Project Reality har inte testat Forgotten hope till Bf2

Får man XP


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag som trodde Bf3 var det nya coola spelet man skulle lira i väntan på nästa CoD, men till min fasa ser jag att denna mod är för Bf2?
Nog ska de väl inse att Bf3 är framtiden, visserligen saknas stöd för moddar men grafiken är ju bra vilket är mycket viktigare.
//sarkasm

Kul att se att modden utvecklas till ett av de sista riktigt bra BF på PC, då BF aldrig ens liknade CoD och då moddar faktiskt var en naturlig del.
Ytterligare ett bevis på att Bf2 är överlägset Bf3 alla dagar i veckan imo, i alla fall för old school gamers

ELF
Medlem

Man kanske skulle installera BF2 igen och testa FH2 igen. Har dock inte spelat FH2 till BF2 så mycket. FÖr jag tyckte att FH1 till BF1942 var bättre. FH1 gjorde verkligen BF1942 så mycket bättre. Modden lade till det som Dice hade glömt bort :).
Ack så många timmar man lade ner på BF1942+FH


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

All respekt till utvecklarna, men jag föredrog alltid det först moddet. Fast det är klart, det var ju de sista versionerna jag spelade då, den "färdiga" produkten. Kanske blir FH2 lika briljant, ja det finns ju inget som talar emot det egentligen!

Medlem

Hehe. Varför känns det som att det alltid görs Moderna moddar till ww2 spel och ww2 moddar till moderna spel.. Alltid är det nån som inte fick som han ville antar jag.

1
Skriv svar