Summer Sale - En liten summering.

Medlem
Summer Sale - En liten summering.

Nu når vi inte halvtid i Steams fantastiska rea förrän i morgon, men jag tänkte ändå ge mig på att försöka lista mina köp än så länge. Min Steam-disk har nämligen bara plats att installera ett spel åt gången just nu och det börjar bli svårt att hålla koll på vilka som är nyköpta. Denna listan kan i sin kompletta form sedan agera händig backlog under resten av året medan kommande AAA-spel går ned i pris.

Alan Wake's American Nightmare
Bastion
Foreign Legion: Buckets of Blood
Fallout: New Vegas - Ultimate Edition
Lara Croft and the Guardian of Light
Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Q.U.B.E.
SEGA Classics - Ristar
SEGA Classics - Ecco the Dolphin
Serious Sam 3: BFE
Sid Meier's Civilization V
Terraria
Tomb Raider: Anniversary
Tomb Raider: Underworld
+ En hel del DLC

Priset för detta? Runt 530 kr, Vågar gissa på att det blir minst lika många till innan rean är slut, men för kvantiteten av titlar så är det verkligen ett fantastiskt pris.

#blogg

Medlem
Summer Sale - En liten summering.

Hur hinner du med alla spel?

Har ett flertal spel till min Playstation 3 som jag inte hunnit klara ut ännu. Och då har jag massor med spel från tidigare år jag inte ens köpt.

Medlem

Man är ju Steam-aholic!

Medlem

Ohh Bastion ! Myyys!

Medlem
Skrivet av Siken:

Hur hinner du med alla spel?

Har ett flertal spel till min Playstation 3 som jag inte hunnit klara ut ännu. Och då har jag massor med spel från tidigare år jag inte ens köpt.

Den tråkiga sanningen är väl att jag inte gör det. Köper ett flertal spel och går igenom titlarna för att gallra fram vilka som kan vara värda att lägga tid på. Till min PS3 har jag exempelvis ett femtiotal spel varav kanske tio har spelats genom. Om inte annat så leder det till ett stort utbud när jag väl vill testa på någonting nytt.

Skrivet av 73mpl4R:

Man är ju Steam-aholic!

Helt klart! Hellre köpa spelen när de kostar några cheeseburgare än att betala fullpris när man har tid.

Skrivet av BeeJac:

Ohh Bastion ! Myyys!

Sen till partyt, men nu får jag se om det lever upp till mina höga förväntningar.

Medlem

Tänd en brasa, på med tofflorna och förbered en kopp kaffe. Släng upp tassarna på en fotpall och sjunk ned i fotöljen. Spelas bäst med gamepad för maximal mysighet!

Medlem
Skrivet av Siken:

Hur hinner du med alla spel?

Har ett flertal spel till min Playstation 3 som jag inte hunnit klara ut ännu. Och då har jag massor med spel från tidigare år jag inte ens köpt.

Steamreor handlar inte om att spela spelen man köper, utan bara att få dom i spelsamlingen

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Siken:

Hur hinner du med alla spel?

Har ett flertal spel till min Playstation 3 som jag inte hunnit klara ut ännu. Och då har jag massor med spel från tidigare år jag inte ens köpt.

Steamreor handlar inte om att spela spelen man köper, utan bara att få dom i spelsamlingen

Jag ser det som att förberedelse inför det närmsta halvåret! Jag vet vad jag ska göra i vinter iaf


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Bojkott:

Steamreor handlar inte om att spela spelen man köper, utan bara att få dom i spelsamlingen

Jag ser det som att förberedelse inför det närmsta halvåret! Jag vet vad jag ska göra i vinter iaf

Jag håller med er båda!

(Citera direkt ur artikelvyn funkar inte för mig i FF sen några dagar tillbaka.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Siken:

Hur hinner du med alla spel?

Har ett flertal spel till min Playstation 3 som jag inte hunnit klara ut ännu. Och då har jag massor med spel från tidigare år jag inte ens köpt.

Steamreor handlar inte om att spela spelen man köper, utan bara att få dom i spelsamlingen

Men... men... women... men... fodral?

Medlem

Än så länge har det blivit ett 30-tal spel. Så nu har jag vintern redo

Medlem

Dyraste Steam-månaden hittills, är nu uppe i ca. 2200:- inklusive rean, som inte ens är slut ännu....

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Dyraste Steam-månaden hittills, är nu uppe i ca. 2200:- inklusive rean, som inte ens är slut ännu....

Ojojoj, hur har du lyckats med den bedriften? Visa gärna en lista!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Divinity II Dragon Knight Saga 39,99
Warhammer Dawn of War II pack 9,99
Civ V GOTY 39,99
Civ V Gods and Kings exp 29,99
Endless Space Admiral Edition 29,99
Divine Divinity 4,99
Terraria 2,49
The Witcher: Enhanced Edition 4,79
SpaceChem 2,49
Arma II: Operation Arrowhead 11,99
Dark Messiah of Might and Magic 2,49
Audiosurf 2,49
Darksiders 4,99
Might and magic: Clash of Heroes 3,74
Dead Island 10,19
Magica 2,49
The Darkness II 12,49
Mount & Blade: Complete collection 8,74

Någon som vågar summera?

Det här är iaf. vad det blivit hittills i Juli, har dock redan många av spelen på skiva sedan tidigare, men tyckte att det kunde vara bra att ha åldrande spel på Steam med...

Medlem

Efter det här så blir det väl en uppgradering till en 256GB SSD från Plextor så att det får plats lite mer.

Medlem

Haha nice lista där. Dessutom helt rätt val av SSD!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar