Assassin's Creed 3 – mer bråk i Boston

Robot
Assassin's Creed 3 – mer bråk i Boston

Du har sett gameplay från Boston i kommenterad och icke-kommenterad form. Du har däremot inte sett live-gameplay från Comic Con!

#assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed 3 – mer bråk i Boston

shit vad grymt det verkar!

"Mer bråk i Boston" snarare samma bråk i Boston med lite annorlunda kommentarer

Men i vilket fall: A-FUCKING-MAZING


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nästan värt att slänga ut lite slantar på ett PS Vita bara för att kunna lira AC Liberation

ACIII verkar vara ett gediget verk. Klart köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

OBS!! Assassin´s Creed - Revolutions släpps hösten 2013, är en direkt fortsättning på historien i Assassin´s Creed III, utspelar sig under den franska revolutionen och blir ett av debutspelen till PS4 och Xbox 720.

(Funderade precis lite på NÄSTA spel i serien. Gilla om du tycker att det låter...trevligt)

Medlem

Kanske värt och testa, spelade 1 och tyckte det var löjligt repetitivt och hållit mig borta från AC sen dess


signatur

Rwa?

Medlem

All 4 Assassins Creed spel? Finns mer än 4 spel.

Medlem

Ja men detta lät väl mycket trevligt gillar det nya grejerna och det blir nog ett köp här också.

Enhskat onekwenhtara ronkwe !

Skrivet av kivi:

All 4 Assassins Creed spel? Finns mer än 4 spel.

Jo men hon menade de riktiga. Inga spinnofs på fjösiga små format


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Tjohej! Ju mer man ser, desto bättre verkar det vara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tjohej! Ju mer man ser, desto bättre verkar det vara.

Håller helt med dig på den punkten ! Var helt ointresserad och brydde mig inte mycket om AC3 sen kollade jag på denna och då blev det plötsligt väldigt intressant..

Skrivet av Digu21:
Skrivet av walter_iego:

Tjohej! Ju mer man ser, desto bättre verkar det vara.

Håller helt med dig på den punkten ! Var helt ointresserad och brydde mig inte mycket om AC3 sen kollade jag på denna och då blev det plötsligt väldigt intressant..

Jag gillar detaljrikedomen samt att man kan springa genom hus nu; det verkar även vara större variation på uppdragen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

"Mer bråk i Boston" snarare samma bråk i Boston med lite annorlunda kommentarer

Men i vilket fall: A-FUCKING-MAZING

Samma område, men ny genomspelning och nya kommentarer Skoj att du ändå gillar det. Du vet, det bästa är när ni fantastiska FZ:iter tycker om det som publiceras


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Kanske värt och testa, spelade 1 och tyckte det var löjligt repetitivt och hållit mig borta från AC sen dess

1an var inte alls så bra nej. 2an och senare delar är riktigt bra, do it!

Medlem
Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av walter_iego:

Tjohej! Ju mer man ser, desto bättre verkar det vara.

Håller helt med dig på den punkten ! Var helt ointresserad och brydde mig inte mycket om AC3 sen kollade jag på denna och då blev det plötsligt väldigt intressant..

Jag gillar detaljrikedomen samt att man kan springa genom hus nu; det verkar även vara större variation på uppdragen.

Att springa genom hus är mycket intressant också väldigt film aktigt vilket ger en skön touch på det hela !

Kanske är "båtjakten" lite överdriven, men det ger lite extra äventyrskänsla. Har ni inte sett båtjakten? (Skeppsjakten); leta upp på YouTube.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar