Massiv Minecraft-patch ute nu

Robot
Massiv Minecraft-patch ute nu

Uppdatering 1.7.3 gör Xbox 360-versionen av Minecraft så mycket bättre. Så mycket bättre!

#minecraft


Medlem
Massiv Minecraft-patch ute nu

Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

gnu
Medlem

värsta playstation grafiken!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.

Står ju i artikel-texten.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ni fattar väl att det är menat som ett skämt, det är iaf vad jag antar att personen menar med artikeln. Att konsolen ligger så långt bakom är ju skrattretande haha!

Medlem

Som en annan sa, skriv för in i helvete att det är till XBOX360

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Medlem

haha, ja för det finns ju inte ett sånt filter....

Medlem

Jag har länge velat ha kategoriikoner vid nyheterna (helst i rubriken) så att man vet vad det är för nyhetstyp och vilken plattform det tillhör.

Jag trodde som många att det var den efterlängtade patchen till PC som släppts i förtid, men det var det inte...

// edit

Skrivet av qrasch:

haha, ja för det finns ju inte ett sånt filter....

Problemet är ju att om MineCraft kommer till både PC och X-box, man har båda plattformarna men man spelar bara MC till PC. Sedan kommer nyheten om MC till X-box, då ser man nyheten till "fel" plattform.

// edit igen

Det går bara att filtrera på en plattform i taget, har man två plattformar så måste man visa alla, eller en i taget, som båda är lite omständigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Det har man kunnat gjort bra länge....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av totte1015:

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Det har man kunnat gjort bra länge....

Hur?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av totte1015:

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Det har man kunnat gjort bra länge....

Hur?

Du ser de där små "flikarna" uppe i högra hörnet utav sidan? Där har du en röd som det står PC på. Klicka på den och VOILA! du ser nu bara nyheter som är relaterade till PC-spel. Den funktionen har funnits väldigt länge här på FZ var så god!

Medlem

Fan vad folk är lata, att ni inte orkar trycka på filtret själva o välja en plattform i taget... -.- ni ska ta allt för givet idag...

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av totte1015:

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Det har man kunnat gjort bra länge....

Hur?

Du ser de där små "flikarna" uppe i högra hörnet utav sidan? Där har du en röd som det står PC på. Klicka på den och VOILA! du ser nu bara nyheter som är relaterade till PC-spel. Den funktionen har funnits väldigt länge här på FZ var så god!

Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av totte1015:

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Det har man kunnat gjort bra länge....

Hur?

Du ser de där små "flikarna" uppe i högra hörnet utav sidan? Där har du en röd som det står PC på. Klicka på den och VOILA! du ser nu bara nyheter som är relaterade till PC-spel. Den funktionen har funnits väldigt länge här på FZ var så god!

Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ

Köper du enbart sportbladet när du bara vill läsa om sporten? Eller måste du inte köpa aftonbladet då den ingår med den? Men visst vore det en hygglig funktion att kunna välja i sin profil vad man önskar nyheter till. Men då missar man samtidigt när det ändå är stora intressanta saker som sker.

Själv har jag mina preferenser, men ibland är det ändå skönt att läsa om hur det går för utvecklingsländer, eller när det varit en tsunami någonstans, så känns det bra att även få höra om det, trotts att allt jag egentligen bara vill läsa är sport!

Därav väljer jag aldrig bort någon kategori utav nyheter på FZ.se för ibland så är det ändå intressant att läsa vad som händer på andra plattformar än den jag mest föredrar.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ

Eller så kan du... lägga till http://www.fz.se/plattform/pc som favorit, eller göra som startsida? Bara en tanke.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Herregud va gnälliga folk är, bara klagar pa andra människor hela tide... *host

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.

Allt för att få lite fler tittare på artikeln, börjar adoptera från aftonhoran

Medlem

Jag tycker FZ ska gå tillbaka till färgade nyhetsrubriker beroende på vilken plattform nyheten är för. Det var mindre förvirrande då.

Moderator | Testpilot
Skrivet av totte1015:

Som en annan sa, skriv för in i helvete att det är till XBOX360

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Häng inte på en spelsida som tar upp sådant då, håll dig till pcgamer.

EDIT: Samt pröva denna: http://www.fz.se/plattform/pc


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jooh4n:
Skrivet av KlosterKatten:

Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.

Allt för att få lite fler tittare på artikeln, börjar adoptera från aftonhoran

Annars står det i underrubiken att det gäller 360 versionen. Läs innan du klickar!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Jooh4n:
Skrivet av KlosterKatten:

Snälla skriv att det är för xbox i titeln, trodde den nya PC patchen hade släppts.

Allt för att få lite fler tittare på artikeln, börjar adoptera från aftonhoran

Så töntigt inlägg.

ALLA tidningar, tidskrifter, nyhetssidor osv. gör ju på detta vis. är ju inget konstigt, faktiskt fullt naturligt. Att mena på att de härmar aftonbladet är bara trångsynt.

Medlem

trodde först det var en stor patch för pc

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av totte1015:

Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ

Eller så kan du... lägga till http://www.fz.se/plattform/pc som favorit, eller göra som startsida? Bara en tanke.

Fast som jag skrev i ett tidigare inlägg. Om man har två plattformar då? Då måste man gå in på respektive flik, eller visa alla iaf.

Till FZ-crew:

Det finns ju en inställning i profilen där man anger vilka plattformar man har, varför är inte den kopplad till nyhetssidorna?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

eld
Medlem

Jag tycker titeln är lite för tydlig, den borde vara:

"Massiv patch ute nu."

tänk vad många views och reklamintäkter det hade blivigt!

Medlem

Skönt att dom tog bort herobrine , började bli så less på att se han överallt

Moderator | Testpilot
Skrivet av eld:

Jag tycker titeln är lite för tydlig, den borde vara:

"Massiv patch ute nu."

tänk vad många views och reklamintäkter det hade blivigt!

ja för då visste ju ingen vilket spel det gällde så alla som var sugan på någon form av patch skulle kolla, bra journalistik där!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av eld:

Jag tycker titeln är lite för tydlig, den borde vara:

"Massiv patch ute nu."

tänk vad många views och reklamintäkter det hade blivigt!

ja för då visste ju ingen vilket spel det gällde så alla som var sugan på någon form av patch skulle kolla, bra journalistik där!

Det var inte så att det var skrivet med glimten i ögat?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av totte1015:

Kanske till och med lägga till ett filter så man kan välja och inte ha konsolnyheter alls? För det intresserar mig inte ett dugg

Det har man kunnat gjort bra länge....

Hur?

Du ser de där små "flikarna" uppe i högra hörnet utav sidan? Där har du en röd som det står PC på. Klicka på den och VOILA! du ser nu bara nyheter som är relaterade till PC-spel. Den funktionen har funnits väldigt länge här på FZ var så god!

Jaha den, men jag tänkte mer på en inställning av ett filter så det bara blir PC nyheter varje gång man går in på FZ

FZ HAR påbörjat ett plattformsfilter men de kom nog av sig? (inget plattformsfilter däri)
Hur annars tolkar man detta:

Ditt konto

E-postcenter__Prenumerera på nyhetsbrev och få en översikt över dina bevakade spel, företag och forumtrådar.
______________Ska du på semester? Då kan du tillfälligt stoppa alla utskick så att du inte blir spammad i onödan.

Preferenser__.Ändra vilka plattformar du vill ha information om och andra visningsalternativ.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Skit i att skriva vilken plattform det är till och ffa vilket spel det är, så kan folk få tro vad de vill innan de klickar på fliken, jösses vad trafiken skulle öka. Win!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Tobbe:

FZ HAR påbörjat ett plattformsfilter men de kom nog av sig? (inget plattformsfilter däri)
Hur annars tolkar man detta:

Ditt konto

E-postcenter__Prenumerera på nyhetsbrev och få en översikt över dina bevakade spel, företag och forumtrådar.
______________Ska du på semester? Då kan du tillfälligt stoppa alla utskick så att du inte blir spammad i onödan.

Preferenser__.Ändra vilka plattformar du vill ha information om och andra visningsalternativ.

Jo, precis. Det var det jag skrev i mitt inlägg ovan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar