Möt nya och gamla vänner i Pokémon Black/White 2

Robot
Möt nya och gamla vänner i Pokémon Black/White 2
Medlem
Möt nya och gamla vänner i Pokémon Black/White 2

Alltid gillat Pokémon universumet men i de senare spelen har det varit alldeles för inriktat på multiplayer och att man behöver ha x antal personer som besöker din park/köpcentrum (Exempel från Black & White 1 (Pokémon)) för att kunna fånga Gen 1-4 pokémons eller få köpa de mer exklusiva sakerna, även i värsta fall blev det en öken för de som ville fortsätta spela Pokémon som ett Single-Player spel.

Hoppas att de gör så att B&W2 kan spelas till fullo utan andra spelare i ditt spel (Då syftar jag inte på att kunna duellera eller byta pokémon mellan spelare).
Dock så fann jag pokémons som endast kunde utvecklas via byten helt okej, men det var på gränsen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av MrPeters:

Alltid gillat Pokémon universumet men i de senare spelen har det varit alldeles för inriktat på multiplayer och att man behöver ha x antal personer som besöker din park/köpcentrum (Exempel från Black & White 1 (Pokémon)) för att kunna fånga Gen 1-4 pokémons eller få köpa de mer exklusiva sakerna, även i värsta fall blev det en öken för de som ville fortsätta spela Pokémon som ett Single-Player spel.

Hoppas att de gör så att B&W2 kan spelas till fullo utan andra spelare i ditt spel (Då syftar jag inte på att kunna duellera eller byta pokémon mellan spelare).
Dock så fann jag pokémons som endast kunde utvecklas via byten helt okej, men det var på gränsen.

GIllar inte det nya spelen av någon anledning, jag spelar alltid varje nytt lir men föredrar alla original Pokémon.

Dock är ju MP väldigt kul i dessa spelen och behövs verkligen för att göra allting mycket roligare. Att spela online var något jag önskade mig när jag satt på morsans gameboy och spelade Blue innan jag fick min egen Gameboy Color med Yellow.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar