Battlefield 4 bekräftat!

Robot
Battlefield 4 bekräftat!

EA skingrar ryktena – bekräftar Battlefield 4:s existens genom ett förbokningserbjudande för Medal of Honor: Warfighter.

#battlefield-4, #ea, #medal-of-honor-warfighter, #dice, #battlefield-3, #battlefield-3-armored-kill, #battlefield-3-aftermath, #battlefield-3-end-game


Medlem
Battlefield 4 bekräftat!

blir det premium skit på detta antar jag också, mjölk mjölk

Medlem

Förhoppningsvis tar dom bort levlande och upplåsningar av vapen och gear.

Medlem

Att de gör grafiken ännu snyggare så folk får nytta av sina sli gtx 690

Medlem

För fan, bara gör ett BF2 med uppdaterad grafik och hitreg så är det bra!

DVS StORA kartor, inte små konsolfisar till kartor det är i detta skitspelet, utan bf2-style, dragon valley, daquing oilfield, osv osv.

Och E-sport stöd för helvete, jävla klåpare.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Valpnos:

Förhoppningsvis tar dom bort levlande och upplåsningar av vapen och gear.

Jag håller med, känns som att allt går mot mer obalans nuförtiden.


signatur

Xd

Medlem

Nu blir väl BF som COD... Jävla skit.

Medlem

Och även fyran kommer att vara handikappad pga konsoler och en dålig portning till PC

Medlem

Hoppades på Battlefield 2143


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Inaktiv

Vänta nu.. hur var det innan Battlefield 3 kom? Köp MoH och få tillgång till BF3 betan. Blev till slut beta för alla och dom fick 48 timmars försprång.

Nu gör dom samma sak med detta spel!

Håller med ovanstående om Battlefield 2. Varför inte förbättra grafiken i Battlefield 2 känslan, stora kartor, många fordon och commander och allt som hör till.

Inte en enda själ online som lirar BF3 på min friendlist och man tröttnar!

Origin kan också Dra åt *****!

BF3 Premium också!

Medlem
Skrivet av Valpnos:

Förhoppningsvis tar dom bort levlande och upplåsningar av vapen och gear.

Det är den enda anledningen till att dagens ungdomar lirar spel idag, så jag tvivlar på att dom kommer ta bort det.

Inaktiv

Hej då Dice.

Medlem

Jag vill ha 1944 eller 2143!

Inaktiv

Battlefield är inget spel längre, det är en själlös vara till för konsumtion. Precis som Cod.

Civ > 4, ME > 1 har de tendenserna, men inte lika upptonade.

DayZ, där har vi spel!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

BF serien som inte gjorde 1 spel om året!

wait wat

Medlem
Skrivet av Floffe:

Battlefield är inget spel längre, det är en själlös vara till för konsumtion. Precis som Cod.

Civ > 4, ME > 1 har de tendenserna, men inte lika upptonade.

DayZ, där har vi spel!

DayZ är en modifikation för ARMA 2, alltså inte ett helt spel.


signatur

Specs: PS5

Medlem

Ge oss ww2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Rebecca Black:

DayZ är en modifikation för ARMA 2, alltså inte ett helt spel.

Ursäkta men man kan omöjligt ta en "Rebecca Black" seriöst.

Medlem

1944 nu !


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Medlem

"PPB* Confirmed"

*Pay Per Bullet

gnu
Medlem

Premium ska ha beta access!

Medlem

Jag förväntar mig att spelet får MAX 8 kartor för om du vill ha fler sen måste du köpa deras skitexpansioner som de kommer släppa med jämna mellanrum. Modd-möjligheter behöver vi inte förvänta oss heller!

Medlem

Köpte aldrig 3an, blir ingen 4a heller.. tråkigt

Medlem

BC2 sög, hitreg plus nätkod och hur gubben rör sig.
BF3, sög hårdare med mer av samma.

Varit en fan av dice sedan bf1942, pinball men fy tusan vad de sålt sig till EA.

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

Jag förväntar mig att spelet får MAX 8 kartor för om du vill ha fler sen måste du köpa deras skitexpansioner som de kommer släppa med jämna mellanrum. Modd-möjligheter behöver vi inte förvänta oss heller!

Vi kan redan vänta oss att Dice håller på att skissa på Battlefield 4 Premium och en massa DLC skit.

Medlem

Tänka sig. Börjar bli riktigt trött på FPS i nutid.

Medlem

ser inget fel med att släppa bf4 om 1.5år, det är knappast att mjölka imo. Dock så hoppas jag verkligen inte dom ska börja med månadskostnader o skit för nya banor, då sätter iaf jag ner foten och skiter i att köpa det

Medlem

Waaait ska inte DICE utveckla spelet? Dem har väl utvecklat dem andra BF spelen?

Skriv svar