Gratisspelet I Wanna Be the Guy: Gaiden släppt

Robot
Gratisspelet I Wanna Be the Guy: Gaiden släppt

Uppföljaren till ett av tidernas svåraste spel är ute nu – tanka hem och låt svordomarna hagla!

#i-wanna-be-the-guy


Inaktiv
Gratisspelet I Wanna Be the Guy: Gaiden släppt

Herrejävlar. Själv spelade I wanna be that guy väldigt länge och trodde jag var duktig men det här var brutalt! Bara testat i några minuter dock, var ett tag sen man lirade sist

Medlem

Ingenting för mig.

Däremot tyckte jag det var riktigt skoj att titta på när TotalBiscuit spelade (eller snarare försökte):

TotalBiscuit - WTF Is I Wanna be the Guy Gaiden

VARNING: Det förekommer en hel del svordomar på Engelska i videon.

SE

Medlem

masochisternas drömvärld.

Moderator | Testpilot

Vad är skillnadne på den nya versionen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Herrejävlar, är det en blandning på en jävla massa gamla spel? Super Mario World, Bionic Commando, Mega man
Asså när Batman ringde WTF! Fan va oförutsägbart spelet är!
Måste man ju nästan köpa!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Det är gratis, dotque.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det är gratis, dotque.

Cant..wait..what..OMFG dgbjasglhahjlnghögl


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Assååå, älskar verkligen IWBTG, kommer ju älska detta också, redan dött 100 gånger och det är efter 3 saves...

Medlem

Undviker nog denna uppföljare, vill inte ge aftonbladet rätt i att spel skapar ett våldsamt beteende.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Ingenting för mig.

Däremot tyckte jag det var riktigt skoj att titta på när TotalBiscuit spelade (eller snarare försökte):

SE

Jag tyckte det lät väldigt fake. Sure att han är fustrerad, däremot så har han inte en sådan personlighet. Vart nästan trist att kolla på den så jag skippade igenom videon då han va wierd..

Medlem

Hahaha, åh nej. Jag lyckades faktiskt efter ett j***a slit klara IWBTG. Tror säkert jag spelade slutbossfighten 200 ggr innan det gick vägen. Hur ska jag lyckas hålla mig från att spela det här

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Ingenting för mig.

Däremot tyckte jag det var riktigt skoj att titta på när TotalBiscuit spelade (eller snarare försökte):

TotalBiscuit - WTF Is I Wanna be the Guy Gaiden

VARNING: Det förekommer en hel del svordomar på Engelska i videon.

SE

Haha! Han blev frustrerad! Nej detta verkar inget för mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Missade denna artikel helt, var ju bara tvungen att prova på detta spel efter att jag sett TotalBiscuits I Wanna be the Guy Gaiden (WTFree edition) - STRONG LANGUAGE och det var knappast ett spel som håller en i handen. Spelet hånar en hela tiden, man får achievments för att man dött 100 gånger, man får en achievment för att man missar att hoppa över en tunna (eller vad det nu var). Det är då rakt inte ett spel för de som inte har tålamod men för de som söker ett svårt spel så kan jag verkligen rekommendera detta. Jag gillar det även om jag svär högt ibland åt hur spelet hela tiden kör med nya sätt att få en att dö när man tror att man klarat sig. Detta spel ingår nog numera i mitt bidrag till FZ´s utmaning, och det är verkligen en utmaning i sig att klara ens en bana. Hoppas nu bara att jag lyckas lösa att spelet vägrar starta, bana 2 verkar vara mer än min dator klarar av.

Medlem

Man får ta det med en klackspark, helt galet roligt att spelet är löjligt mycket motpol till många av dagens spel som håller en i handen genom hela spelet med auto-aim, auto-run, auto-win och allt vad det heter.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar