No more beard

Medlem
No more beard

Min fru (djävulen) köpte idag min själ till ett billigt pris... ni får själva läsa eländet : Mitt lilla liv

#blogg

Medlem
No more beard

Haha, listigt!

Medlem

Hahaha! No moar manhood 4 you

Medlem
Medlem

Hahaha, grymt kul att läsa.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Strategisk reträtt kallas det där, det var ju egentligen du som vann det där slaget! Du är listigare än vad du utger dig att vara!

Medlem

Håller med BeeJac där
Men ändå http://www.nooooooooooooooo.com/

Mer skägg åt folket!!


signatur
Inaktiv

Bud på Ebay?? Min mauel-mannekäng behöver fler detaljer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag måste tacka för all support, glada hurra-rop, läskigt skäggiga typer som sjunger skäggsånger osv osv

Reglerna är som följer: frun äger rätt att påkalla behovet av rakning närhelst hon anser längden på tidigare nämnda skägg (hädanefter kallat "skägget") börjar närma sig den längd där jag riskerar att misstas för terrorist och guidas ut ur landet av CIA.

Men skägg kommer jag alltid ha. Bara inte meterlångt

But you got legs, right? and you know how to use them?

Tycker avataren din visar hur väll du passar i skägg. Who is that handsome man!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Måste hålla med om smeknamnet där. Du ser ut som en liten smågalen salafalist.
Du kommer se ut som en 15-åring inom kort.

Medlem

Tilläggas ska ju att jag burrat upp skägget de-luxe inför den bilden. Ser ju inte ut som ett miffo när jag går på stan! Nåväl, ny bild lär ju komma när jag väl rakat mig.. har fått dispens på två veckor.

Hehe, kvinnor har alltid rätt, det är lika bra att du lär dig detta


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar