Gammal Clank-plåt rostar aldrig (aldrig!)

Redaktör
Ponny
Gammal Clank-plåt rostar aldrig (aldrig!)

#Ratchet & Clank 2. Nu har jag bidragit med en liten, liten del till sommarutmaningen. Men det kommer mera, det blir ju lätt så när man har: S-E-M-E-S-T-E-R.

Och betyget på härligheten? Trots en del ovälkomna nytillskott i form grafiska och "speliska" buggar är svaret en sprakande och skjutglad fyra. Kärlek, liksom.

[ia=642368; large]
<3

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Gammal Clank-plåt rostar aldrig (aldrig!)

På skalan 1-10, hur mycket skulle du rekommendera dessa spel?

Provade ett demo på något av PS3 spelen, och gillade det, men har av någon anledningen aldrig gjort någon större ansträngning att skaffa något av spelen, kanske borde jag skämmas något fruktansvärt för det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av NoName:

På skalan 1-10, hur mycket skulle du rekommendera dessa spel?

Provade ett demo på något av PS3 spelen, och gillade det, men har av någon anledningen aldrig gjort någon större ansträngning att skaffa något av spelen, kanske borde jag skämmas något fruktansvärt för det.

9/10

Även om varje nytt spel i grunden är samma (som med Mario men alla det spelen är ju iprincip amazing ändå?!) men alltid något nytt trevligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Ponny
Skrivet av NoName:

På skalan 1-10, hur mycket skulle du rekommendera dessa spel?

Provade ett demo på något av PS3 spelen, och gillade det, men har av någon anledningen aldrig gjort någon större ansträngning att skaffa något av spelen, kanske borde jag skämmas något fruktansvärt för det.

Inte skämmas - men glädjas! Du har *räknar, räknar* sex sjukt bra äventyr som väntar, plus ett knippe habila sidospår (Gladiator är faktiskt riktigt bra!).

På en skala från 1 till 10? Through the roof, my friend.


signatur

En Bamseponny av folket

Om inte Clank-spelen haft så bedrövlig (bedrövliiiig!!!) art design så hade jag testat dem, efter att ha läst det här.

Medlem

Damn you Fredrik! Du klarar ju av spelen innan mig!

Mina avklarade spel kommer ju inte att räknas då =(

Medlem

Sista gw2betan innan launch nästa helg, med de udda raserna Sylvari & Asura, Kommer du lira?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Redaktör
Ponny

Sebastian@ Designen är ju en stor del av behållningen! Jag tycker den är makalös. Btw, jag ska bara klara Eternal Sonata, SEDAN blir det Dragon Quest VII. Såg ditt mail men har tagit semester från mailen.

Jozo@ Men, man räknar ju antal klarade spel också. Så de kommer räknas.

Toast@ Njaä, jag väntar till releasen jag.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar