Battlefield 4-betan inte Medal of Honor-exklusiv

Inaktiv

Hoppas på ett samarbete mellan Dice och FZ nu så vi får ta del av betan

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Mod stöd....
MOOOOOOOOODDDDDD STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!!!!!

Fö RIP Battlefield, synd att mycket jobb las på att få det så likt CoD som möjligt.

Det här må vara ÄNDA orsaken till att jag ens skulle börja fundera på att köpa BF4.... Utan modsupport kommer jag aldrig röra det, ALDRIG ALDRIG ALDRIG.

Men .... Med modsupport? Som Bohemia gör för ARMA? .. Much could potentially be forgiven...

dmn
Medlem
Skrivet av Eriand:
Skrivet av Tobblish:

Mod stöd....
MOOOOOOOOODDDDDD STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!!!!!

Fö RIP Battlefield, synd att mycket jobb las på att få det så likt CoD som möjligt.

Det här må vara ÄNDA orsaken till att jag ens skulle börja fundera på att köpa BF4.... Utan modsupport kommer jag aldrig röra det, ALDRIG ALDRIG ALDRIG.

Men .... Med modsupport? Som Bohemia gör för ARMA? .. Much could potentially be forgiven...

Din ända sitter där bak.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Knubbis91:

Jag kan inte förstå varför de väljer att INTE lägga in voip, battle recorder etc. De har ju gjort det förut, är det så att de faktiskt har glömt bort hur man gör..?

Efter BC2 så tycker man ju att de i alla fall kunde fixat voip (in game) till BF3, men nepp. Jag förstår bara inte.

Det finns ju redan ESN Sonar VoIP i spelet (om man går med i ett party). Kan ju vara så att det går emot deras deal med det företaget att lägga till fler VoIP lösningar i spelet. Skulle även kunna vara att tillägget av VoIP in-game hade ändrat spelets åldersmarkering etc. runt om i världen.

Menar bara att det behöver ju inte vara ett tekniskt problem, det finns säkert en hel del andra saker att lösa bakom kulisserna. Sen har dom alla gånger räknat på om VoIP är en feature som hade dragit in nog med nya spelare för att väga upp kostnaderna... med tanke på hur bra det sålt trots bristen på VoIP så säger det ju en hel del. :/

Jo det förstås. Jag börjar bara bli lite less på DICE. Under utvecklingen av BF3 så sa de en massa sa saker i intervjuer o dylikt, som man sedan skippat helt, jag förstår inte meningen med det bara. Under en eller flera intervjuer sa de att med BF3 skulle de satsa stort på att bli #1 inom e-sport. Men i spelet finns ingenting som underlättar för e-sport, ingen battlerecorder, ingen spectatormode..
Också det med att man var noga med att tala om att PC var huvudsystemet man utvecklade spelet till, men det ändrades till konsoler mitt i utveckligen, vafalls.

Tyvärr, jag är en väldigt tålmodig person, men mitt tålamod med DICE/EA börjar smälta.

dmn
Medlem
Skrivet av Knubbis91:

Tyvärr, jag är en väldigt tålmodig person, men mitt tålamod med DICE/EA börjar smälta.

Smälta? Tryta brukar man säga, men.

Medlem

Inte direkt förvånad, men man kan väl hoppas att de gör ett bättre/mer komplett spel denna gång, som iaf kan stå sig gentemot gamla BF2/2142 när det gäller funktioner och möjligheter
Utvecklingen går...bakåt?

Medlem

Jag skulle hellre vilja ha ett Mirror's Edge 2 än Battlefield 4...


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

12
Skriv svar