Vilken Guild Wars 2-server kommer du besöka till helgen?

Medlem

Far Shiverpeaks blir det


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Far Shiverpeaks, definitivt. Med TNA och mogna guilds som tex ruthless så anar jag att atmosfären på FS kommer att bli bra. För att inte tala om att det kommer att vara nice i WvW

Visst finns det en del högljudda arga svenskar som ställer till det i wow och andra spel, men också väldigt många vänliga mogna svenskar som lirar så låt inte det faktum att det kommer att vara många nordiska guilds på FS skrämma bort er.

Medlem

Då lär det väl bli FS för min del också. Hoppas jag möter några av er!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Far shiverpeaks fast fick tyvärr ingen nyckel nåja... Får köpa spelet i augusti när det släpps

Medlem

Far Shiverpeaks

Medlem

Three Crowns kommer lira på far shiverpeaks tillsammans med The Northern Assembly, så ja; Far shiverpeaks har blivit den inofficiella skandinaviska servern.

Medlem

Lakeside County, eller Far Shiverpeaks

Medlem

Fissure of woe


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Far Shiverpeaks ofc


signatur

A punch like that is worth two in the bush

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Minns inte vart Friskytarna skulle lira men där

Gandara

Medlem

Den som inte är full.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Minns inte vart Friskytarna skulle lira men där

Gaaandaaaraa!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Geeks Gaming
Medlem

Jag stannar nog kvar på min server, tror den heter Kodash. Tyvärr så blev den DE efter första beta helgen, men som tur är så talade alla engelska under andra beta helgen.

Man får hoppas att man får välja ny server till releasen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag stannar nog kvar på min server, tror den heter Kodash. Tyvärr så blev den DE efter första beta helgen, men som tur är så talade alla engelska under andra beta helgen.

Man får hoppas att man får välja ny server till releasen

Det går att välja en ny både till denna BWE och release om jag förstått det rätt, allt utöver gems ska resettas.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Får väl bli Far shiverpeaks då.
Måste passa på att spela lite Azura mesmer/Guardian, visst skulle alla raser vara tillgängliga denna BWE?

Medlem
Medlem
Skrivet av Ish:

Vad fan hände med Kourna? Det är där jag vart innan..

De har fimpat & stuvat om några av servrarna.. det som nyheten handlar om.. Om man kollar på amerika så verkar de ha minskat ner betydligt fler servrar där..

Desolation for the WvWin... ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av ZheGardenGnome:

Får väl bli Far shiverpeaks då.
Måste passa på att spela lite Azura mesmer/Guardian, visst skulle alla raser vara tillgängliga denna BWE?

Yes!

Medlem

Far Shieverpeaks

Medlem

ingen eftersom detta spelet suger.
mer eller mindre likadant som alla andra mmo:s.
Tera är nog det enda jag provat som iaf har ett roligt combat system.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Javas:

Jag stannar nog kvar på min server, tror den heter Kodash. Tyvärr så blev den DE efter första beta helgen, men som tur är så talade alla engelska under andra beta helgen.

Man får hoppas att man får välja ny server till releasen

Det går att välja en ny både till denna BWE och release om jag förstått det rätt, allt utöver gems ska resettas.

Ok, vad bra! Hoppas man får se serverlistan på deras hemsida när early access releasen närmar sig, så man kan diskutera med polarna vart man ska hamna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det blir Gandare med Friskyttarna här med!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Javas:

Jag stannar nog kvar på min server, tror den heter Kodash. Tyvärr så blev den DE efter första beta helgen, men som tur är så talade alla engelska under andra beta helgen.

Man får hoppas att man får välja ny server till releasen

Det går att välja en ny både till denna BWE och release om jag förstått det rätt, allt utöver gems ska resettas.

Ok, vad bra! Hoppas man får se serverlistan på deras hemsida när early access releasen närmar sig, så man kan diskutera med polarna vart man ska hamna

Annat vore mycket underligt, speciellt om de ändrar i uppsättningen ännu en gång.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar