F# Och resan fortsätter

Redaktör
Ponny
F# Och resan fortsätter

Jag vill mer. Efter Amnesia, Braid, Chrono Trigger, de Blob och så Eternal Sonata känner jag mig taggad på att fortsätta min alfabetsresa.

Visst, den går inte fort. Men den är rolig. Och hittills har jag sprungit på åtminstone två pärlor som annars kanske gått mig helt förbi – awesome Amnesia och glädjesprudlande de Blob.

Låt oss fortsätta på den vägen. Låt oss fortsätta med F. Jag har ännu en gång kikat, klämt och känt på spelen i hyllan, såväl den fysiska som den digitala, och hittat fyra kandidater; fyra titlar jag aldrig någonsin spelat. Och, den här gången, faktiskt inte ens testat.

Dubbelt så kul blir det ju att försöka få med spelet i årets Summer Community Challenge. Elva dagar kvar. Challenge accepted, så att säga.

Som vanligt bestämmer ni spelet. Blir det Eternal Sonata-skaparnas (hjälp!) #Fragile Dreams? Blir det gudasimulatorn #From Dust? Blir den mystiska och bortglömda PS3-skönheten #Folklore. Eller rentav #Recettear-skaparnas nya, #Fortune Summoners. Det sistnämnda ser sjukt mysigt ut.

Rösta, rösta, rösta och gör det innan midnatt.

[ia=646557; large]
Fyra ska bli en.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
F# Och resan fortsätter

Röstar på Fragile Ruins. Prövade demot till Fortune Summoners igår och det var verkligen ingen höjdare

Medlem
Medlem

From Dust!

En kontrast till det du spelade på 'E'.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Redaktör
Ponny

From Dust it is. Skoj, tror vi!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Titta här kommer jag lite sent och undrar, hur får man ens tag på Folklore? Jag har vänt på varenda sten i detta rike efter att jag provade demot och blev helt fast. Det verkar ju liksom inte finnas någonstans, eller så är det SÄPO som tycker att jag inte borde spela det och gömmer det för mig helt enkelt

1
Skriv svar