Resident Evil 6 innehåller tunnelbanor

Robot
Resident Evil 6 innehåller tunnelbanor

Efter den nakna spindelkvinnan och jätteormen kommer... TUNNELBANAN! FZ:s uppskattade Resident Evil 6-täckning fortsätter.

#resident-evil-6, #capcom


Medlem
Resident Evil 6 innehåller tunnelbanor

Mörby är fanmig en läskig linje


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Kan vi kanske vänta oss något så exotiskt som en busshållplats härnäst ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Finns inga gränser för vad man kan åstakomma med dagens spel.. Så det är fenomenalt se att dagens utvecklare kan hitta på något som en tunnelbana, det var verkligen en överraskning.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Kan vi kanske vänta oss något så exotiskt som en busshållplats härnäst ?

Made my night! LoL

Medlem

fan va mycket zombies och spelaren har bara en sketen pistol?

Medlem

Hmm snart har man ju sett hela spelet, fan va dom spottar ut nya filmer hela tiden. Så här pass hypade dom väl inte ens 5:an om jag minns rätt? (Missförstå mig inte jag är ett fan utav serien)

Inaktiv

Hey, jag behöver visst inte spela spelet då det kommer, snälla skriv inget mer innehåll i rubrikerna >< Jag vill bli överraskad!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Vilken extremt jobbig kameravinkel det verkar vara, känns väldigt jobbigt med karaktären till vänster och nästan mitt i skärmen.

Jag är tyvärr inte så hypad på det som jag hade hoppats att jag skulle vara


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Vilken extremt jobbig kameravinkel det verkar vara, känns väldigt jobbigt med karaktären till vänster och nästan mitt i skärmen.

Jag är tyvärr inte så hypad på det som jag hade hoppats att jag skulle vara

Tror det ser konstigt ut för man kan styra kameran själv. Jag spela demot (som man fick genom Dragon's Dogma) och jag tycker inte du ska vara orolig. Kontrollerna och kameravinkeln funkar bra

Medlem

Dom borde göra ett stort varuhus med zombies...
Det har varken visats i spel eller på film

Medlem
Skrivet av Msiden:

Dom borde göra ett stort varuhus med zombies...
Det har varken visats i spel eller på film

OH THE IRONING!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Msiden:

Dom borde göra ett stort varuhus med zombies...
Det har varken visats i spel eller på film

OH THE IRONING!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Msiden:

Dom borde göra ett stort varuhus med zombies...
Det har varken visats i spel eller på film

OH THE IRONING!

http://www.speedybusinesssales.co.uk/wp-content/uploads/2012/...

Denna känns ganska relevant just nu.


signatur

Nämen!

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=7j6NjdwbBrU&feature=g-vrec chris redfield i Östeuropa, ni har säkert redan sett den men men!

Medlem

Han kommer ju att vara i Östeuropa också

Medlem

Första klippet: Anabola Chris, ush o fy. Varför kan han inte ha kroppen som han hade i Resident evil remake?:P

Andra klippet: Tråkigaste bossfighten som jag har sett i resident evils historia.

Det tredje klippet såg ju intressant ut. Men datorstyrda medhjälpare är verkligen helt värdelöst!

1
Skriv svar