Rykte: Final Fantasy Versus XIII nedlagt?

Robot
Rykte: Final Fantasy Versus XIII nedlagt?

Square Enix ger upp på Tetsuya Nomuras evighetsprojekt, enligt anonyma källor.

#square-enix, #final-fantasy-versus-xiii-3


Medlem
Rykte: Final Fantasy Versus XIII nedlagt?

Versus kunde varit räddningen för serien som bara gått bakåt enligt mig.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

ja men fan va bra. Lägg ner det som kanske kan ta serien tillbaks till toppen och fokusera på att utveckla mer skit istl! (Y)


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

fan det man längta efter mest


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem
Medlem

Hoppas verkligen detta inte är sant..... Såg fram emot detta :/


signatur

Steam: xtreme_venom | PSN: Betrayed | League of Legends: Hand of Wrath (EUW) | Battlenet: Betrayed#2655

Medlem

Med tanken på att spelet alltid varit en FF7 Cerberus kopia, med andra ord ett ganska så dåligt spel så vet jag inte vad folk såg i detta spel.

Medlem

Tyärr kan jag inte säga att jag är förvånad om det stämmer. Vet att det inte har något att göra med square, men hoppas fan att vi inte åker på samma sak med The Last Guardian, för då jävlar blir jag riktigt ledsen. Känns som att vi borde hört något mer om det vid det här laget.

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

det enda FF som såg bra ut sedan sjuan. ¤%)?#¤=%¤%/&/¤=!!!!!

Medlem

FFXIII Versus kanske är det enda spelet i serien som jag fortfarande ser fram emot.
Snälla square-enix, ta inte hoppet ifrån mig...


signatur

I'm just sayin...

zsm
Medlem

Ditt namn kan ju inte vara en slump...

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOO... Såg ju fram emot det här mer än FF XIII när de båda var under utveckling.... =*(

Moderator | Testpilot

Detta spelet verkade faktiskt intressant, hoppas verkligen inte det här är sanning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

FF är inte vad det en gång varit, så förlusten skulle inte kännas.

Medlem

Kingdom Hearts 3 någon? :3

Som många andra var detta det FF man såg fram emot Jag hoppades på detta över 13 när de båda var under utveckling och idag kan man ju inget annat säga än synd att de släppte 13 och 13-2 även om de spelen var okej enligt mig. Men släpp inget 13-3 snälla...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

gnu
Medlem

Trött på alla dessa knepiga namn. Lika bra att lägga ner skiten

Moderator | Testpilot
Skrivet av gnu:

Trött på alla dessa knepiga namn. Lika bra att lägga ner skiten

Är det Final Fantasy som är svårt eller romerska siffror?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Usch, håller med majoriteten här, såg fram emot detta riktigt mkt.. mer än ff13 när de var under utveckling

Medlem

Ursäkta men nu lär jag säkert få massa minus här. Har för mig jag testade första FF spelet till PS1 eller om det var nåt av dem till PS2 jag spelade väl sisådär nån timme eller vad det var. Men vad är det roliga i det hela eller det som är så bra?

Visst jag var förvisso liten då att förstå själva spelet men skulle uppskatta om nån kunde förklara Menar inget illa men förstår bara inte hypen för detta.

Medlem

Verkar som att när utvecklarnas räkne nissar styr så går mycket åt helvete. Tråkigt för spelarna! Men ibland försvinner saker o det bara är så...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Nej men för f******n, jag som bara har väntat på Versus!
Jädrar så dåligt om det är sant..


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Visste inget om det här spelet förrens nu, verkar ganska häftigt, men jag förstår fortfarande inte all uppståndelse, visst synd att det lägger ner.

Men när folk skriver att detta spelet skulle rädda serien osv. så undrar jag faktiskt vad som gör det så himla speciellt


signatur

Everybody needs help.

Medlem

"Enligt ryktet tänker Square Enix tiga ihjäl titeln"

Snälla fortsätt tig, så vi slipper alla Final Fantasy spel för evigt...

Medlem

S-E borde gå under, eller gå tillbaka till Squaresoft och dumpa Enix.

Medlem

Får väl vänta på XV till Orbis då. Suger det så är det definitivt god natt för hela Final Fantasy-serien.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Visste inget om det här spelet förrens nu, verkar ganska häftigt, men jag förstår fortfarande inte all uppståndelse, visst synd att det lägger ner.

Men när folk skriver att detta spelet skulle rädda serien osv. så undrar jag faktiskt vad som gör det så himla speciellt

Om du lirat kingdom hears så förstår du vad som skulle göra det speciellt, nämligen kingdom hearts utvecklarna (om jag inte har helt fel) som stod för utvecklingen. Kingdom Hearts 1 och 2 är enligt mig ett utav de bästa spelen Square släppt och därav hypen kring Versus

Finns det någon som har koll på alla dessa spel, vad handlar de om och varför ska man bry sig?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

OM nu detta rykte stämmer så hoppas jag att dom ger mig HD-utgåvor av FFVII, FFVIII och FFX som plåster på såren.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Finns det någon som har koll på alla dessa spel, vad handlar de om och varför ska man bry sig?

Ja - det är helt fantastiskt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar