Skyttegrav.se Guild wars 2

Geeks Gaming
Skyttegrav.se Guild wars 2

Vilka är vi? Jo www.skyttegrav.se förr i tiden kallade DatorbutikenGaming.
Vi kommer nu satsa en hel del på kommande spel bland annat Guild Wars 2 och har för tillfället en Guild där kallad Guards of Paradise.
Vi är inte jätte många men vi har det mycket trevligt ändå när vi spelar tillsammans. Men vi söker givet vis efter fler att spela med oss och ha kul.
Just nu under betan håller vi till Gandara. Men har inte satt något än vad vi kommer köra när spelet släpps.

Vi erbjuder:
Gratis Voip Mumble server.
Ett bra och designat forum där man kan få hjälp med allt mellan himmel och jord.
Trevliga medlemmar
Och mycket mycket mer.

Även om ni inte är jätte intresserade för ju Guild wars 2 eller av guild spel så är ni själv klart välkomna att bara besöka oss

http://www.skyttegrav.se/

Mvh JinxSwe

Medlem

Nu är jag personligen inte intresserad av en Guild atm men rent allmänt påpekande skulle jag rekommendera att fixa en länk som fungerar (så man slipper kopiera klistra in/skriva själv). Då jag misstänker att jag personligen inte är den enda som när jag bara är halvt intresserad av div saker som folk skriver om, så vill jag ha en fungerande länk att klicka på annars går jag inte in på hemsidan om jag har något bättre för mig.

Lycka till med guilden f.ö och i GW2!

Geeks Gaming
Skrivet av Posuic:

Nu är jag personligen inte intresserad av en Guild atm men rent allmänt påpekande skulle jag rekommendera att fixa en länk som fungerar (så man slipper kopiera klistra in/skriva själv). Då jag misstänker att jag personligen inte är den enda som när jag bara är halvt intresserad av div saker som folk skriver om, så vill jag ha en fungerande länk att klicka på annars går jag inte in på hemsidan om jag har något bättre för mig.

Lycka till med guilden f.ö och i GW2!

Tack:) Gjorde det bara snabbt för jag skulle göra mat ^^ Men är uppdaterad

Geeks Gaming
1
Skriv svar