Torchlight 2 fyra gånger så stort som Torchlight

Robot
Torchlight 2 fyra gånger så stort som Torchlight

Storleken har betydelse, om man ska tro Runic Games som presenterar hårdfakta kring skillnaden i innehåll mellan deras två titlar.

#torchlight-ii, #runic-games


Medlem
Torchlight 2 fyra gånger så stort som Torchlight

Ser fram emot detta!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Ja, Jag är taggad!

Medlem

Får ju se om det blir något av detta, och om man här tid nu när GW2 närmar sig.

Medlem
Medlem

fan va kul det ska bli , diggade första dock en sak som är lite förvirrande är alla olika items finns ju sjukt mkt och olika färger. Blir lite rörigt ,

Medlem

Kan inte bli sämre än Diablo 3 iaf.

Medlem

Klart fan man är taggad.

Medlem

Klart! Det billiga priset gör det inte värre z:

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Kan inte bli sämre än Diablo 3 iaf.

Något som jag har fått bekräftat de senaste 5-10 åren inom spelvärlden är att det kan ALLTID bli värre.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Hoppas det blir grymt bra !

Skelögd, sluta klaga bara för att du tycker det är dåligt, det är ganska subjektivt fast du skriver det som om det vore fakta..

Jag gillar D3 det är väldigt kul fast det saknades viktiga bitar, men jag är grymt taggad på Torchlight 2 + att det är riktigt billigt.

Medlem

Jojo,, detta ska jag nog plocka upp nu när D3 ligger på hyllan.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Längtar som fan!

Blir det 4 gånger bättre med?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Stått som Pre-order ett bra tag på steam nu, hoppas det släpps inom kort!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Digu21:

Hoppas det blir grymt bra !

Skelögd, sluta klaga bara för att du tycker det är dåligt, det är ganska subjektivt fast du skriver det som om det vore fakta..

Jag gillar D3 det är väldigt kul fast det saknades viktiga bitar, men jag är grymt taggad på Torchlight 2 + att det är riktigt billigt.

Det är väl självklart att det är sin egen åsikt man framför. Man behöver inte skriva "jag tycker" före allt man skriver. Vidare är det väl just när man tycker något är dåligt som man faktiskt ska klaga, och inte annars?

(obs; det här var min åsikt!!!)

Inaktiv
Skrivet av Digu21:

Hoppas det blir grymt bra !

Skelögd, sluta klaga bara för att du tycker det är dåligt, det är ganska subjektivt fast du skriver det som om det vore fakta..

Jag gillar D3 det är väldigt kul fast det saknades viktiga bitar, men jag är grymt taggad på Torchlight 2 + att det är riktigt billigt.

Tycker flera människor borde klaga på Diablo 3, vilken riff off det blev.

Ska öppna en ny resturang, betala innan du får maten sen kommer jag fram med en big mac som du har betalat 500:-
som du sen inte ens får äta förrens 2 dagar efter du har köpt den. Pga server problem.

Ungefär sån står rip off var Diablo 3.

blev lite krånligt, skyller på att jag är trött samt mitt hat till Diablo 3 går inte att beskriva, var ett stort fan av 1an och 2an

Inaktiv

Denna kommer jag köpa om den kommer på www.gog.com

Medlem

Trevligt med ny musik. Ettan hade stark mysfaktor på sin musik.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Digu21:

Hoppas det blir grymt bra !

Skelögd, sluta klaga bara för att du tycker det är dåligt, det är ganska subjektivt fast du skriver det som om det vore fakta..

Jag gillar D3 det är väldigt kul fast det saknades viktiga bitar, men jag är grymt taggad på Torchlight 2 + att det är riktigt billigt.

Det är väl självklart att det är sin egen åsikt man framför. Man behöver inte skriva "jag tycker" före allt man skriver. Vidare är det väl just när man tycker något är dåligt som man faktiskt ska klaga, och inte annars?

(obs; det här var min åsikt!!!)

Man ska säga sin åsikt ifall något är dåligt ja det är sant. Men att skriva "sak är så jävla illa" så är det precis som att det var fakta. Det är självklart att det är han åsikt, men det är ett respektlöst sätt att skriva det på. Så att bara skriva att något är sämst utan att ge förklaringar eller att faktiskt skriva att det är hans åsikt. Då håller jag inte med honom, han respekterar inte andra med den kommentaren.

(obs; det här är min åsikt !!!)

Medlem
Skrivet av fall:
Skrivet av Digu21:

Hoppas det blir grymt bra !

Skelögd, sluta klaga bara för att du tycker det är dåligt, det är ganska subjektivt fast du skriver det som om det vore fakta..

Jag gillar D3 det är väldigt kul fast det saknades viktiga bitar, men jag är grymt taggad på Torchlight 2 + att det är riktigt billigt.

Tycker flera människor borde klaga på Diablo 3, vilken riff off det blev.

Ska öppna en ny resturang, betala innan du får maten sen kommer jag fram med en big mac som du har betalat 500:-
som du sen inte ens får äta förrens 2 dagar efter du har köpt den. Pga server problem.

Ungefär sån står rip off var Diablo 3.

blev lite krånligt, skyller på att jag är trött samt mitt hat till Diablo 3 går inte att beskriva, var ett stort fan av 1an och 2an

Det är tråkigt med spel som inte fungerar som dem ska på launch. Men det är ganska uppenbart att det inte skulle hålla, det är få "always online" spel som klarar av en så stor mängd spelare på samma gång.

Även fast jag kunde spela det på launch och framåt.

Medlem

Har det förbokat och kommer att spela det så fort det kommer. Inte för att jag inte har en enorm "back-catalog" redan, som inte blev ett dugg bättre av Steams sommar-rea, men ettan var såpass bra att man är rätt "nällad" på tvåan som vi säger här nere i Skåne

Medlem

älskar deras koncept kommer nog spela detta mer en vad jag gjorde d3

Medlem

Ser fram emot det, oavsett hur monotont ettan var.

Medlem
Skrivet av North:

Denna kommer jag köpa om den kommer på www.gog.com

Vill du inte köra via steam så köp det på deras hemsida. Så får du den fristående klienten där.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av North:

Denna kommer jag köpa om den kommer på www.gog.com

Vill du inte köra via steam så köp det på deras hemsida. Så får du den fristående klienten där.

PÅ T2:s hemsida finner jag bara en möjlighet att förhandsbeställa på Steam men det kanske ändras när spelet väl är släppt. T1 finns att köpa på GOG så förhoppningsvis kommer även T2 att göra det. Jag har röstat för iaf. http://www.gog.com/en/wishlist/games/torchlight_2

Medlem

Ja det kommer att ändras, de har inget system för pre-order på deras egna sida. Alla ställen man kan köpa T1 på lär också ha T2


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Just i det här fallet känns det som om mer hade varit gott, eftersom det enda som egentligen kändes kasst med torchlight var hur kort det var

Medlem
Skrivet av Rahxephon:

Jojo,, detta ska jag nog plocka upp nu när D3 ligger på hyllan.

Ja jag spelade en klass och klarade ut det och började spela på en ny klass, men lessnade ganska snart då allting var det samma förrutom andra vapen. Så nej, jag orkar inte spela igenom D3 igen på ny gubbe.

Inaktiv

quote="North"]

Skrivet av Ctrl:
Skrivet av North:

Denna kommer jag köpa om den kommer på www.gog.com

Vill du inte köra via steam så köp det på deras hemsida. Så får du den fristående klienten där.

PÅ T2:s hemsida finner jag bara en möjlighet att förhandsbeställa på Steam men det kanske ändras när spelet väl är släppt. T1 finns att köpa på GOG så förhoppningsvis kommer även T2 att göra det. Jag har röstat för iaf. http://www.gog.com/en/wishlist/games/torchlight_2[/quote]
Kruxet med att köpa via deras hemsida är att du då måste aktivera spelet och själva dragningen med GOG är ju främst att man vill slippa kopieringsskydd så jag säger som North.

I övrigt vore det intressant ifall T2 lyckas bräda Diablo 3 rent betygsmässigt och ådrar sig en kultstatus.

12
Skriv svar