It's summertime and the gaming is fine

Redaktör
Ponny
It's summertime and the gaming is fine

God morgon (på sommaren får man säga "god morgon" halv två på eftermiddagen). Vad bjuder den här dagen på? För egen del blir det, efter avklarad morgonjogg, #From Dust, co-op-kaos i #Borderlands och så avrundar vi kvällen med #Dead Space.

Det sistnämnda är ta mig tusan briljant. Sjukt bra, sjukt läskigt och sjukt sjukt.

Och vi får självklart inte glömma #Dragon Warrior VII. Lika spännande och oförutsägbara som de oanade vägar spelet tar mig, lika intressant är det vad det blir av min nya bloggserie/resedagbok/opretentiösa följetong. Det är ett slags bloggexperiment som jag är taggad på – vad det nu än blir av det.

Men först löpning, som sagt. Och Zombies, Run!

[ia=646893; large]
En vanlig dag i bamseponnyparadiset.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
It's summertime and the gaming is fine

Hela första stycket blir det på!

Enjoy


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Själv så har det inte blivit så mycket spelande den här månaden. Så mycket annat har kommit i vägen, men nu har man laddat upp med spel så att det räcker för hösten och större delen av vintern i alla fall

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jozo:

Själv så har det inte blivit så mycket spelande den här månaden. Så mycket annat har kommit i vägen, men nu har man laddat upp med spel så att det räcker för hösten och större delen av vintern i alla fall

Det är inte så dumt det heller.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar